.

Waarom kan ik niet meer bellen om administratieve redenen?


Badge
Beste Simyo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart bij jullie geactiveerd en op mijn simyo daardoor mijn pincode gekregen. Nu probeer ik net te internetten wat het niet doet en te bellen en daar krijg ik te horen dat ik wegens adminastrieve redenen nog niet kan bellen met mijn telefoon. Terwijl ik vandaag met de helpdesk heb gesproken en ze mij hebben verzekerd dat dit geregeld was.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik mijn telefoon ook voor werk en heb zondag een afspraak waar ik mijn telefoon voor nodig heb...

Met mijn oude simkaart kan ik niet meer bellen..

Mvg,

Robbert

173 reacties

Badge
Ik  heb trouwens een iphone 4s nieuw..
Badge +6
Beste Robbert,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Daarnaast dien je je toestel te koppelen aan je pc/laptop zodat iTunes geopend wordt en iTunes je toestel kan gaan synchroniseren.
Badge +1
Ik heb gisteren mijn micro-simkaart geactiveerd en ze zeiden dat ik hem kan gebruiken en wat blijkt vandaag (30-08-2012) dat ik niet kan bellen, sms en mms versturen, ik heb al een paar keer aan een uit gedaan er wordt gezegd wegens aansluiting adminastrieve redenen buiten gebruik????

groetjes Elly
Reputatie 2
Badge +1
hey Elly,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Beste,
Ik ben wegens administratieve reden nier bereikbaar wat kan ik hier tegen doen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum andrew,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Kun je hier een berichtje plaastsen als het nog niet werkt?

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

3 oktober 2012 heb ik mijn nano-simkaart telefonisch geactiveerd. Alleen werkt deze nog niet om administratieve redenen.

Heb ook meerdere malen mijn toestel uit- aan geschakeld.

Met vriendelijke groet
Serhat Kepez
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum serhatkepez,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw aansluiting maken, Indien dit niet het geval is, horen wij het graag.
Hallo, sinds gisteren kan ik niet meer bellen. Als reden wordt gegeven; om administratieve reden. Kunnen jullie aub kijken wat er aan de hand is. Ik probeer de hele dag al te bellen, maar krijg geen kans aangezien jullie in gesprek zijn,
Badge +2
Beste Wynzen,

Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie
Hallo,
Ik krijg precies hetzelfde te horen terwijl ik pas een week mijn simkaart heb. Ik bel naar de klantenservice en steeds hoor ik dat ik op een latere tijdstip moet bellen. Dat doe ik al 3 dagen nu. Ik wil graag dat dit opgelost word want ik kan nu niks met mijn telefoon.
Alvast bedankt, Amalin
Ik kan sinds gistermiddag ook niet meer bellen / gebeld worden. "Afgesloten om adminitratieve redenen". Graag zou ik weer kunnen bellen etc.
Hallo ik heb ook problemen dat ik niet kan bellen en gebeld kan worden. Willen jullie hier alsjeblieft naar kijken?

Ook heb ik inmiddels een rekening van over de 90 euro voor internet, dit is toch niet goed?

Dank je
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,
Ik krijg precies hetzelfde te horen terwijl ik pas een week mijn simkaart heb. Ik bel naar de klantenservice en steeds hoor ik dat ik op een latere tijdstip moet bellen. Dat doe ik al 3 dagen nu. Ik wil graag dat dit opgelost word want ik kan nu niks met mijn telefoon.
Alvast bedankt, Amalin


Welkom op linedaan,

Ik zie dat je een eigen topic hebt geopend hierover. Ik zal daarom een reactie in dat topic geven.

Ik kan sinds gistermiddag ook niet meer bellen / gebeld worden. "Afgesloten om adminitratieve redenen". Graag zou ik weer kunnen bellen etc.

Welkom op het forum Atelier_EW,

Je aansluiting is afgesloten wegens hoogverbruik. In dit topic kun je meer informatie vinden over hoogverbruik. Je hoogverbruik is veroorzaakt door internet verbruik. In dit topic vind je meer informatie over hoe je veel data verbruikt met je toestel. Ik zie dat mijn collega al een email heeft gestuurd met de instructies om weer te worden aangesloten.

Hallo ik heb ook problemen dat ik niet kan bellen en gebeld kan worden. Willen jullie hier alsjeblieft naar kijken?

Ook heb ik inmiddels een rekening van over de 90 euro voor internet, dit is toch niet goed?

Dank je


Welkom op het forum esmee sinkgraven,

Dit heeft te maken met een fout in ons systeem. Ik stuur je vandaag nog een email met de informatie dat de aansluiting is hersteld. Excuses voor het ongemak.

Update: ik heb je een email gestuurd

Groetjes,

Alex
Hallo,
Ik krijg precies hetzelfde te horen terwijl ik pas een week mijn simkaart heb. Ik bel naar de klantenservice en steeds hoor ik dat ik op een latere tijdstip moet bellen. Dat doe ik al 3 dagen nu. Ik wil graag dat dit opgelost word want ik kan nu niks met mijn telefoon.
Alvast bedankt, Amalin


Welkom op linedaan,

Ik zie dat je een eigen topic hebt geopend hierover. Ik zal daarom een reactie in dat topic geven.

Ik kan sinds gistermiddag ook niet meer bellen / gebeld worden. "Afgesloten om adminitratieve redenen". Graag zou ik weer kunnen bellen etc.

Welkom op het forum Atelier_EW,

Je aansluiting is afgesloten wegens hoogverbruik. In dit topic kun je meer informatie vinden over hoogverbruik. Je hoogverbruik is veroorzaakt door internet verbruik. In dit topic vind je meer informatie over hoe je veel data verbruikt met je toestel. Ik zie dat mijn collega al een email heeft gestuurd met de instructies om weer te worden aangesloten.

Hallo ik heb ook problemen dat ik niet kan bellen en gebeld kan worden. Willen jullie hier alsjeblieft naar kijken?

Ook heb ik inmiddels een rekening van over de 90 euro voor internet, dit is toch niet goed?

Dank je


Welkom op het forum esmee sinkgraven,

Dit heeft te maken met een fout in ons systeem. Ik stuur je vandaag nog een email met de informatie dat de aansluiting is hersteld. Excuses voor het ongemak.

Update: ik heb je een email gestuurd

Groetjes,

Alex


Dank je wel!
Badge +2
Beste esmee sinkgraven,

Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Hallo.

Ik heb net mijn sim kaart geactiveerd en ik kan wegens administratieve redenen niet bellen.
wat moet ik doen ? En waarom is dit ?

Groeten Nathalie
Badge +2
Beste Nath1987,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie
Ik heb het zelfde probleem
Ik krijg ook steeds hetzelfde probleem?
Ondanks dat ik het heb geactiveerd.

Groetjes,

Mikey
Hallo,

Ik heb mijn simkaart geactiveerd maar ik kan niet bellen, smsen en internetten? ik krijg steeds te horen over administravieve redenen ik niet kan bellen.

Groetjes,

Mikey
Badge
Hallo,

Ook ik heb dezelfde problemen als iedereen hier: om administratieve redenen kan ik niet bellen. WIe kan dit verhelpen?

Gr Frans
Hallo,

Ik heb vorige week mijn micro-simkaart geactiveerd.

Vandaag 28.10.2012 heb ik deze pas in mijn nieuwe telefoon kunnen plaatsen, echter krijg ik bij alle poginging tot bellen en smsen de melding dat wegens adminastrieve redenen de aansluiting buiten gebruik is?
Ik heb al meerder malen aan en uit gezet, itunes gesyncrosineerd etc.

Hopelijk kunt u mij zsm helpen!
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij helpen? Heb telefoon ook al verschillende malen aan en uitgezet.

gr, Gerrit
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mikeeyj, Eigenwijze, Annelies Hoes en GerritvanDam,

We hebben afgelopen weekend te maken gehad met een vertraging bij het verwerken van de gegevens, activaties etc. Dit is inmiddels opgelost. Als het goed is, kunnen jullie in de loop van de dag weer bellen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer