.

Beantwoord

Ik heb langer de tijd nodig om mijn telefoon te beantwoorden, kan ik dit instellen?

  • 6 February 2021
  • 7 reacties
  • 422 Bekeken

Badge

Als mijn telefoon over gaat, lukt het me nauwelijks om deze op te nemen binnen zulk een kort tijdsbestek. Is dit een instelling die de provider kan veranderen of is er een stelling die moet worden gewijzigd ?

icon

Beste antwoord door Tessanne 7 February 2021, 12:33

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7

@MajorTom Helaas, hier kan niets aan gedaan worden. Het is een instelling van KPN waar Simyo helaas niets aan kan veranderen.

NB Van mij persoonlijk mag deze tijd ook iets langer duren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MajorTom,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat RicoK aangeeft klopt als een bus! Helaas is de rinkeltijd niet te wijzigen. De enige optie die er is om de rinkeltijd te verlengen is de voicemail uitzetten. Dit kun je doen door 12339 te bellen of je sms't 'UIT' naar 1233.

 

Als je hier verder nog vragen over hebt, laat het gerust weten. :blush:

 

Bedankt RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reputatie 7

@Tessanne He, dat zou wel een optie zijn voor mij kunnen zijn. Sowieso heb ik een haat-liefde-verhouding met voicemail. 
Wat is het verschil tussen rinkeltijd mét en zonder voicemail aan?

Reputatie 7
Badge +6

Zonder voicemail gaat hij ongeveer 60 seconden over, ik heb hem al een aantal jaren uit staan

Reputatie 7

@Ron H Thanks!
Dat is dan wel weer lang ;)

Reputatie 7
Badge +6

Je kunt dan wel fatsoenlijk de telefoon opnemen, dit is niet de eerste keer dat hier over geklaagd word😆

Reputatie 7

@Ron H Zeker! Het is ook het verdienmodel van ‘moeder’ KPN. Het genereert inkomsten, want de beller spreekt een bericht in. Degene die gebeld werd gaat én het bericht afluisteren én gaat terugbellen. Zo wordt aan één gesprek niet één, maar wel drie keer verdiend....

Reageer