.

Beantwoord

Ik heb geen netwerk bereik in huis. Is hier een oplossing voor?

  • 7 May 2017
  • 7 reacties
  • 1749 Bekeken

Beste,

Ik heb heel slecht bereik in mijn woning waardoor ik vrijwel nooit bereikbaar ben voor inkomende oproepen en zelf ook niet kan bellen. Ik woon in Amsterdam, Ijburg. Is hiervoor een oplossing zoals Vodafone bijvoorbeeld de femtocell?

Met vriendelijke groeten,'
Recep
icon

Beste antwoord door Samantha 8 May 2017, 15:04

Bekijk originele reactie

7 reacties

Heb je dit altijd gehad? Of is het iets van de laatste tijd?

Zet je telefoon eerst eens 10 minuten uit en herstart hem daarna, verbetering?

Voor eventuele storingen kijk je hier > https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm

Je kan ook een kruistest doen. Jouw sim in een andere telefoon en andersom.

Kun je hier iets mee? Vernemen graag of er verbetering is.
Het probleem is er altijd geweest sinds ca anderhalve week, bij 10 min uitschakelen en kruistest blijft het onveranderd zeer slecht bereik.
Al gekeken of er een storing is op je adres?
Had ik ook gecheckt maar geen storingen dat betrekking heeft op mijn situatie.
Badge +7
Hoi Recep,

Welkom bij Simyo en op ons forum:)

Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je bereik in je woning slecht is. Ik heb hierover contact opgenomen met onze netwerkspecialisten. Zij konden mij vertellen dat jouw adres zich precies tussen twee masten bevindt. Hierdoor heb je bijna tot geen bereik binnenshuis.

Je zou kunnen proberen om je toestel op 2G of 3G te zetten. Hierdoor zou het iets beter kunnen zijn, maar we kunnen nog steeds geen indoordekking garanderen.

Daarnaast heb ik voor de volledigheid je simkaart een reset gegeven. Hiermee maakt hij een nieuwe verbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Ik hoop dat hierdoor je bereik iets beter wordt.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Ik heb met een medewerker een oplossing uitgewerkt zou hierop een mail krijgen nu ben ik afgesloten vind het ongepast (heb de data niet uitgezet ,wist dat niet hóe dat moest)!!!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Flico29,

Ik vind het erg vervelend dat jij je simkaart niet kon gebruiken!

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's en kun je weer gebruik maken van je aansluiting. Dat is goed nieuws! :D

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer