.

Beantwoord

Ik heb de verificatiecode voor de eSim niet via sms ontvangen, wat kan ik doen?

  • 2 November 2020
  • 3 reacties
  • 519 Bekeken

Hoi,

Vandaag heb ik een eSIM aangevraagd en in de Simyo-app wordt vermeld dat er een verificatiecode via sms wordt gestuurd. Deze sms ga ik natuurlijk nooit ontvangen op de nog niet geactiveerde eSIM. Hoe kan ik deze verificatiecode wel ontvangen?

Dank je alvast.

icon

Beste antwoord door Tessanne 3 November 2020, 13:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JaccoWijn,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Goed dat je contact hebt opgenomen! Op je aansluiting zie ik dat jouw nummerbehoud nog uitgevoerd moet worden op jouw fysieke simkaart op dit moment. Het is verstandig eerst te wachten tot het nummerbehoud is afgerond, voordat je de eSIM gaat activeren. 

 

Als het zo ver is kan je een vervangende eSIM aanvragen en een berichtje achterlaten in dit topic. Dan kunnen wij altijd de code nog naar je opsturen per mail, mocht dit nodig zijn. Heb je hier verder nog vragen over?

 

Groetjes,

Tessanne 

Dankjewel! Mooi, duidelijke informatie en ik ben nu goed geholpen. Fijne dag nog verder!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JaccoWijn,

 

Goed om te horen! :blush: Fijne dag nog en wellicht tot ziens!

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer