.

Hoe krijg ik ontvangstbevestiging voor sms?

  • 8 January 2023
  • 7 reacties
  • 191 Bekeken

Waarom krijg ik geen ontvangstbevestiging na het versturen van een SMS? Toestel staat wel zo ingesteld. Zou voor mij een reden kunnen zijn om over te stappen, indien deze service niet geleverd wordt 

 

Gr.Elisabethje


7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Er is een topic aan gewijd in de FAQ <klik hier> het is een hele zwik leeswerk, maar het laatste bericht hierover leert ons dat het -in ieder geval 4 jaar geleden- nog niet op de rol stond van toe te voegen opties.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Elisabethje,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik zie dat @Hans63 (bedankt voor je reactie! Dit helpt enorm) al de juiste link met je heeft gedeeld over hoe je hier gebruik van kan maken.

Ik hoor graag of het is gelukt. Zo niet, dan kan ik dit even voorleggen bij onze technische dienst!

Groetjes,
Amy 😊

Hoi @Hans63

 

Dankjewel voor je reactie.

Ik had deze topic inderdaad ook al gelezen. Ik vind het alleen jammer, dat het zo omslachtig moet en blijkbaar een lastig technisch dingetje voor Simyo is, om deze mogelijkheid voor elkaar te krijgen. Jammer, maar gezien het aantal reacties over dit onderwerp in het verleden, hoop ik dat Simyo deze service in de nabije toekomst wel gaat leveren. 

 

Groetjes Elisabethje

Hoi @Amy ,

Dankjewel voor je reactie.

Ik kan zoals in de link die  @Hans63  mij doorgaf, wel bij elk te verzenden smsje wat letters/ tekens invoeren om op die manier wel een ontvangstbevestiging te krijgen, maar is behoorlijk omslachtig. Hopelijk gaat Simyo deze service alsnog leveren. 

 

Groetjes Elisabethje

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Elisabethje,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het in ieder geval werkt! Ik zal de tip zeker meenemen in de volgende meeting. Wie weet dat dit kan worden aangepast in de toekomst 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Maar persoonlijk twijfel ik heel erg of dit gaat komen. SMS is niet erg hot op dit moment, en kennelijk kan Simyo al jaren zonder.

Maar ik heb graag ongelijk in deze.

Dankjewel voor je reactie @wimj12 

Ik weet dat sms niet erg hot is, echter, ik sms met een aantal oudere mensen, die al blij zijn, dat ze weten hoe ze dat moeten doen en verder niet op de hoogte zijn van andere digitale mogelijkheden. Gezien de vergrijzing, niet geheel onbelangrijk. 

 

Groetjes Elisabethje

Reageer