.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn verwijderde voicemailbericht alsnog beluisteren?

  • 11 August 2015
  • 15 reacties
  • 16210 Bekeken

Badge
Beste,

Een poos geleden heb ik een voicemailbericht ontvangen. Door omstandigheden was ik niet in de gelegenheid om het bericht te beluisteren. Nu ik het bericht alsnog wil beluisteren, geeft mijn voicemail aan dat er geen berichten zijn in de berichtenbox. Ik meen dat Simyo dit bericht heeft verwijderd.
Graag ontvang ik feedback hoe ik alsnog mijn bericht kan beluisteren.
Alvast bedankt.

Seb
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 11 August 2015, 23:05

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Seb

Welkom op het Simyo Forum.

Indien je bericht niet meer in de voicemail box zit is deze verwijderd.
Indien het bericht verwijderd is kun je het helemaal niet meer terug luisteren, helaas!

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Dank voor je reactie, Maikel. Het is mij duidelijk.
Een andere vraag: hoe zorg ik ervoor dat dit in de toekomst niet gebeurt? Is het mogelijk om je voicemail zo in te stellen dat de berichten pas na een lange periode worden verwijderd als zij niet beluisterd zijn? In mijn geval was het verwijderde bericht nog geen 3 weken oud.
Alvast dank voor je reactie.
Seb
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Seb,

Als het goed is krijg je per SMS een melding dat er een nieuw voicemail bericht is.
Ongeveer 2 dagen later krijg je weer een SMS met een herinnering.
De exacte bewaartermijn weet ik niet maar die kan een ander je denk ik wel zeggen.
Badge
Thanks voor je reactie, Maikel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Seb,

Graag gedaan.

Tot ziens op het forum.
Misschien zijn onze gewoon gezellig topic's aan te bevelen.
Onderwerp van de dag: Het verschil tussen IOS en Android, gewoon fietsen op een fiets, en zomerse bezigheden.
Badge
Ik zal er een kijkje nemen, Maikel. Thanks voor de tip.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Seb

Je vraag is zo te zien beantwoord door maikel.twinnie (waarvoor dank, maikel!). Een voicemail bericht is maximaal 7 dagen houdbaar, ook als je deze bewaard hebt. Je zou eventueel een callrecorder kunnen installeren op je telefoon en daarmee het voicemail proberen op te nemen. Dit schijnt eenvoudig te kunnen 🙂. Is dat misschien een optie?

Groetjes, Tiury
Badge
Hi Tiury,

Dank voor de info. Hier heb ik veel aan.

Seb
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan namens Tiury 🙂 Fijn dat je met deze informatie uit de voeten kunt. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Thanks, Angela. Ik heb geen vragen meer.

Seb
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Seb Fazli,

Dat is fijn om te horen.

Mocht je toch met vragen zitten dan weet je ons hier te vinden 🙂
Badge
Akkoord, Ali.

Seb
Ik lees hier dat een bericht 7 dagen bewaard wordt.
Vorige week maandag heb ik een bericht ontvangen, nu vandaag is deze niet meer aanwezig in mijn mailbox.

Dat is dan raar? Zou toch vandaag nog aanwezig moeten zijn?
Reputatie 7
Badge +6
Deze was dan t/m zondag te beluisteren.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi MaGiCSuN,

Welkom op het Simyo forum! :)

Als je iemand je voicemail heeft ingesproken dan wil je deze natuurlijk wel kunnen afluisteren. Zoals Ron H al aangeeft bewaren we altijd je bericht 7 dagen. Een bericht van vorige week maandag was dan ook tot en met zondag te beluisteren. Op onze website lees je daar meer over.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bedankt voor het meedenken Ron H! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer