.

Vraag

helemaal geen internet en bellen!!

  • 23 August 2012
  • 5 reacties
  • 751 Bekeken

Sinds twee weken heb ik regelmatig (meerder keren per dag) geen netwerk, krijg dan de melding dat ik alleen noodoproepen kan doen. Na een tijd (soms 10 minuten, soms 2 uur) doet het netwerk het weer wel. Ook het mobiele netwerk doet het dan niet, melding is dan verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is.

Ben hier uiteraard niet zo blij mee, ben gewoon regelmatig niet bereikbaar!!!

Wat is het probleem??

5 reacties

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Sinds ongeveer een maand kan ik niet bellen, gebeld worden, geen internet zonder wifi. Dit alles is gekomn rond de tijd dat simyo mijn contract verlengd nheeft. En wel elke maand volle pond betalen, zelfs meer, want de goedkope actie die ik vanaf het begin van mijn contract had, geldt niet meer. Soms, heel soms werkt het ineens wel, maar meestal werkt het gewoon niet.

ik heb al meerdere klachten ingediend, heb zogenaamd een nieuw signaal ontvangen en nee het ligt niet aan de telefoon, want als iemand anders zijn simkaart er in zet, werkt het wel.

ik heb zelfs al gereageerd op hun vraag of ik tevreden was met de oplossing... niet tevreden dus n daarbij.. welke oplossing!!! heb al meerdre keren mijn instellingen aangepast, zelfs de telefoon gereset...

niks hwlpt. Klachten dus ook niet. en telefonisch contact, ja is gratis, maar kost je wel gelijk je maandelijkse bundel aan belminuten omdat je zo lang in de wacht staat.

oh en een kopie van al die klachten ga ik doorsturen, want dit is geen service!!
En nog erger is dat niemand hier een reactie geeft! Vandaag weer geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar na 20 minuten in de wacht, de hoop opgegeven.
Het werkt allemaal nog steeds slecht, en je hebt helemaal gelijk... Nog geen enkele reactie....
Erg he!! Ik heb weer heel de telefoon instellingen gereset< alles opnieuw ingesteld zoals simyo zegt en wat denk je.... het werkte... voor een paar uur.
En nu is weer alles pet!!!


Goede service van Simyo... Toch maar verder kijken, het is gelukkig per maand opzgbaar. Daarbij ga ik nu ook een officiele klachtenbrief schrijven.

En mijn rekeningen betaal ik niet volledig, want ik kan niet van het internet gebruikmaken, dus waarom zou ik er dan nog langer voor betalen!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum SasLin en DianeP010,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie van een moderator. Ik heb jullie reacties even doorgelezen en probeer de situatie even samen te vatten. Jullie:

- hebben regelmatig last van geen bereik
- ervaren sinds kort de problemen

Ik heb daarom de volgende vragen/tips voor jullie (wellicht val ik in herhaling mocht dit al gevraagd zijn)

- ervaren jullie het probleem overal of op een bepaalde plek? Als jullie het probleem op een bepaalde plek ervaren kan het probleem plaats gerelateerd zijn. Ik zou dan graag de postcode van deze plek willen weten.
- wat voor toestel gebruik je?
- stop de Simyo simkaart in een ander simlock vrij toestel om te controleren of het een toestel gerelateerd probleem is of een netwerk/simkaart probleem. Een andere simkaart in hetzelfde toestel stoppen is niet hetzelfde, omdat je dan een ander netwerk of andere snelheid uit test.

Het bellen naar de klantenservice is gratis en gaat overigens niet van je belminuten af. Wellicht een kleine geruststelling. Kunnen jullie de vragen beantwoord en tips proberen? Dan kan ik vervolgens de resultaten met de technische dienst bespreken.

Groetjes,

Alex

Reageer