.

Vraag

heel vaak SOS melding

  • 22 July 2012
  • 3 reacties
  • 1120 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben sinds deze maand overgestapt naar jullie en maak nu gebruik van SIMYO.
Helaas heb ik in deze paak weken al heel vaak gehad dat er de melding SOS komt te staan waar normaal mijn netwerkstatus staat.
Hoe kan dit? Toen ik bij vodafone was heb ik hier nooit last van gehad.
Het is natuurlijk heel erg vervelend om niet bereikbaar te zijn ivm werk etc.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Anika.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Anika,

Het lijkt er op dat het netwerk niet wordt gelezen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Toestel defect, simkaart defect, geen netwerk in de buurt etc. Daarom ben ik benieuwd of je dit probleem op een bepaalde plek ervaart of overal. Ook zou ik je willen vragen om de simkaart in een ander simlock vrij toestel te proberen. Kan je me laten weten wat je bevindingen zijn?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Het ligt niet aan mijn toestel. Hier heb ik voorheen ook nooit problemen mee gehad (Vodafone) en met een T-mobile kaartje heb ik ook gewoon bereik. Met de Simyo simkaart heb ik in alle toestellen heel slecht bereik, maar in mijn blackberry geeft hij de SOS melding. Inmiddels contact gehad met de klantenservice, er staat nu gprs boven met 1 tot 0 streepjes bereik. Af en toe komt weer de meling SOS. Ik wil opzich best een simkaart opnieuw laten komen, maar ik ga daar geen €5 voor betalen (ik ben nog geen maand klant bij jullie).
Verder had ik de blackberry bundel gister afgezet voor de volgende maand. Kan ik dit weer aanzetten voor komende maand als de problemen zijn opgelost?

Mvg Anika.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Alex,

Het ligt niet aan mijn toestel. Hier heb ik voorheen ook nooit problemen mee gehad (Vodafone) en met een T-mobile kaartje heb ik ook gewoon bereik. Met de Simyo simkaart heb ik in alle toestellen heel slecht bereik, maar in mijn blackberry geeft hij de SOS melding. Inmiddels contact gehad met de klantenservice, er staat nu gprs boven met 1 tot 0 streepjes bereik. Af en toe komt weer de meling SOS. Ik wil opzich best een simkaart opnieuw laten komen, maar ik ga daar geen €5 voor betalen (ik ben nog geen maand klant bij jullie).
Verder had ik de blackberry bundel gister afgezet voor de volgende maand. Kan ik dit weer aanzetten voor komende maand als de problemen zijn opgelost?

Mvg Anika.


Hoi Anika,

Ervaar je dit probleem op een bepaalde plek of meerdere plekken? Als je dit probleem op een bepaalde plek ervaart, wil ik je vragen de postcode van deze plek door te geven. Vervolgens kan ik via onze technische dienst controleren of er iets aan de hand is met de zendmast op deze postcode.

Groetjes,

Alex

Reageer