.

Beantwoord

Heeft Simyo een visual voicemail?

  • 27 August 2020
  • 11 reacties
  • 1859 Bekeken

ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd visual voicemail in te stellen op mijn Iphone8 maar het lukt niet.

Is dit een probleem van Simyo? Op mijn allereerste Iphone2 (bij TMobile) had ik dit al), 

Gaat Simyo dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 28 August 2020, 00:03

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd visual voicemail in te stellen op mijn Iphone8 maar het lukt niet.

Is dit een probleem van Simyo? Op mijn allereerste Iphone2 (bij TMobile) had ik dit al), 

Gaat Simyo dit oplossen?

Het probleem dat jij ondervindt is dat Simyo op dit moment visual voicemail niet aanbiedt. Niet elke provider biedt deze dienst aan. Bij T-mobile en KPN zie je deze dienst wel, maar bij Simyo is het op dit moment er niet.

Gaat Simyo dat oplossen?

Dat weet ik eigenlijk niet. In deze post van 2 jaar terug staat dat daaraan gewerkt zou worden. Echter daarna is het weer iets voor op de wall-of-change. Ik hou het op misschien wel, misschien ook niet!

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou visual voicemail absoluut ook een mooie aanvulling vinden. Maar het is ook een technische investering die kost (denk ik maar zo) en Simyo is een budgetprovider, anders dan de grote jongens zoals KPN (die natuurlijk al jaren klanten geplukt heeft).

Maar goed dat je het weer in het midden gooit, Reba. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Reba,

 

Super sorry voor het ongemak, maar momenteel bieden wij inderdaad geen visual voicemail aan. Ik zal het wederom nog een keer op onze wall of change hangen!

 

Bedankt Groentjuh en de leon!

 

Groetjes,

Daisy

Dat is wel een beetje jammer. Ben net van t-mobile naar simyo overgestapt omdat ik dacht dat jullie ook visual voicemail hebben net als KPN. Dan ga ik maar zsm weer terug. Ik ben zelfstandige aannemer en krijg 10-15 voicemails op een dag. Dat is niet te managen met het ouderwetse cassettebandje. 

Reputatie 7

@David_20202020 Ik zie dat ook wel zitten. Echter, we moeten niet vergeten dat dit een investering zal vergen en aangezien Simyo een virtuele budget provider is, is het allerminst onzeker of de middelen er hiervoor zulen zijn.

Uiteraard kost het geld maar ik heb eerder het idee dat men hier probeert kunstmatig een verschil te maken tussen KPN en Simyo. Ze werken in het zelfde netwerk dus -denk ik- draait alles ook op de zelfde hardware. Doe het anders net als t-mobile. Daar kost visual voicemail één € per maand. Zo kan je extra klanten winnen en je schrikt niemand af die het niet nodig heeft. Heb voor nu mijn voicemail uitgezet, moeten de klanten maar een appie sturen :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +6

Hoi David_20202020,

 

Ik zou het persoonlijk ook een mooie toevoeging vinden, ik snap dat het in jouw geval super onhandig is zonder visual voicemail. 

Je bent altijd welkom om terug te komen wanneer we dit eventueel in de toekomst aanbieden.

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy,

Ik overweeg om Voozzle te gebruiken, een app voor visual voicemail. Er staat op hun website dat sommige providers hun service buiten de bundel berekenen. Wat doet Simyo? Dank alvast.

Reputatie 7

@Georgie20 Interessant zo op het eerste gezicht.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Georgie20,

 

Wat een handige tip! Ik moet even voor je navragen hoe dit precies zit, ik ben zelf niet bekend met de app. Ik kom er na het weekend op terug!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Georgie20,

 

Ik heb het even nagevraagd en naast de gewoonlijke kosten die er zijn, dat is bij ons gewon de gebruikelijke kosten: belminuten gaan van je belbundel af tenzij je geen bundels meer hebt etc.

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer