.

Beantwoord

Gewoon bereikbaar, toch oproep gemist.

  • 22 September 2012
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

Badge +1
Ik zou graag willen weten hoe het mogelijk is dat mijn telefoon gewoon voor me ligt, niet overgaat en ik vervolgens toch een sms krijg met de melding dat ik een oproep gemist heb. Ik heb mijn telefoon niet doorgeschakeld! Ik heb hier zeer regelmatig last van en hoop dat het opgelost kan worden. Bij voorbaat dank alvast.
icon

Beste antwoord door Alex 24 September 2012, 16:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Margreet,

Om te kunnen controleren of dit aan het netwerk ligt, ben ik benieuwd of je dit op een bepaalde plek ervaart of op meerdere plekken. Kan je een postcode doorgeven als je dit op een bepaalde plek ervaart?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hallo Alex,

Dat wisselt nog wel eens maar altijd op plekken waar ik normaal gewoon prima bereik heb. De laatste keer was gewoon thuis. Het gebeurt ook nooit meerdere gesprekken achter elkaar. Altijd maar eentje, terwijl ik ervoor en erna gewoon bereikbaar ben.

Gr Margreet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Margreet,

Het kan zijn dat het netwerk op dat moment overbelast is. Maar dat gebeurt maar heel sporadisch. Het kan ook aan het ontvangst signaal van je antenne liggen. Je zou ook een keer een ander toestel kunnen proberen om na te gaan of het misschien aan je toestel ligt.

Groetjes,

Alex
dit heb ik nou ook zeer vaak!, met mijn vorige provider had ik hier nooit last van.
Badge +1
Hoi Alex

Het ligt echt niet aan mijn telefoon en net zoals bij Kjara had ik hier bij mijn oude provider ook nooit last van. Blijft overbelasting van het netwerk over maar zo sporadisch is dat dus niet.

Gr Margreet
Badge +2
Beste kjara en Margreet,

Wij adviseren jullie toch wel even het simkaartje in een ander toestel uit te proberen om na te gaan of het probleem ook speelt. Op deze manier kunnen we het een en ander uitsluiten.

Groetjes,

Arie

Reageer