.

Vraag

Geen voicemail maar 3 piepjes, hoe kan dit?

  • 19 July 2022
  • 5 reacties
  • 936 Bekeken

Als iemand belt en ik neem niet op, dan hoor je 3 piepjes in plaats van voicemail boodschap.

Daarna wordt de verbinding verbroken. 

Ik heb opnieuw ingesteld en 12331 gebeld, maar dat verandert niets.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanWolf,

Bedankt voor je bericht en het signaal. Ik heb dit zojuist even nagevraagd en het blijkt dat er inderdaad een voicemail issue was. Om 12:50 hebben wij te horen gekregen dat het inmiddels opgelost zou moeten zijn!

Groetjes,
Seren

Helaas is het voor mij nog niet opgelost.

Wanneer ik niet opneem krijgt de beller geen voicemail te horen.

Via het instellingen menu lijkt alles ok, de boodschap wordt afgespeeld en voicemail is geactiveerd.

Ik heb zowel een ingesproken boodschap als enkel mijn naam geprobeerd. Beide werken niet.

Kan het aan de instellingen van mijn telefoon liggen? Een samsung Galaxy A20e?

Bij het voicemailnummer staat 1233 vermeld, of moet dat een ander nummer zijn? Veel meer valt er op de telefoon niet in te stellen.

@JanWolf 

Heb je gebeld naar 12331 om voicemail in te schakelen zoals op deze pagina staat? 

Ja, dat heb ik gedaan.

Ook uitgezet met 12339 en na 5 minuten weer geactiveerd met 12331

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanWolf,

Jammer om te horen dat het nog niet is opgelost. Hiervoor zou ik de netwerkspecialisten moeten inschakelen om dit te onderzoeken. De netwerkspecialist vraagt altijd naar minimaal 3 concrete voorbeelden waarbij persoon (B) belt naar jou persoon (A). Hiervan is het belangrijk dat je het telefoonnummer, datum, tijdstip en notitie (3 piepjes en geen doorschakeling naar voicemail of een andere situatie) noteert. Het is belangrijk dat je dit ook test met verschillende personen van verschillende providers (neem dit ook mee in de notities) Wanneer je dit aanlevert zal ik dit doorzetten naar onze netwerkspecialisten zodat ze een onderzoek kunnen starten. 

Zou je mij in een privé bericht van jouw bevindingen kunnen voorzien? Dan zorg ik ervoor dat dit word opgelost. 

Groetjes,
Seren

Reageer