.

Beantwoord

Geen verbinding met netwerk

  • 18 August 2013
  • 2 reacties
  • 363 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Er wordt aangegeven geen datanetwerk beschikbaar.
Daarbij kan ik geen gebruik van internet maken terwijl dit wel in mijn abonnement is opgenomen.
icon

Beste antwoord door Alex 19 August 2013, 12:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik wil bellen of sms-en geeft hij aan: buiten bereik netwerk.
Als ik een netwerk ga zoeken kom ik alleen op T-mobile uit. Geen KPN dus. Ik heb al een vervangende simkaart ontvangen van Simyo maar het resultaat is hetzelfde. De simkaart werkt ook niet in andere toestellen omdat hij geen KPN herkent/kan vinden.
Reputatie 5
Badge +10
Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Er wordt aangegeven geen datanetwerk beschikbaar.
Daarbij kan ik geen gebruik van internet maken terwijl dit wel in mijn abonnement is opgenomen.


Welkom op het forum wimo,

Vervelend dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Ik heb even naar je aansluiting gekeken en gezien dat je gisteren nog hebt kunnen bellen. Kun je inderdaad bellen en gebeld worden? Mocht je op een bepaalde plek geen bereik hebben, wil ik graag weten op welke postcode dit is. Dan kan ik via de technische dienst een postcode check doen.

Ook zou je netwerktechnisch gezien gewoon gebruik moeten kunnen maken van internet op je mobiel. Daarom ben ik benieuwd naar wat voor telefoon je gebruikt. Kan je dat doorgeven?

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik wil bellen of sms-en geeft hij aan: buiten bereik netwerk.
Als ik een netwerk ga zoeken kom ik alleen op T-mobile uit. Geen KPN dus. Ik heb al een vervangende simkaart ontvangen van Simyo maar het resultaat is hetzelfde. De simkaart werkt ook niet in andere toestellen omdat hij geen KPN herkent/kan vinden.


Welkom op het forum 06*,

Ik zie dat je eerder wel gewoon gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Ook heb je gebruik kunnen maken van de vervangende simkaart. Ook in jouw situatie ben ik benieuwd of je deze ervaringen overal hebt of op een bepaalde postcode. In het laatste geval zou ik graag de postcode van de plek willen weten. Dan neem ik contact op met onze technische dienst.

Zou je ook even kunnen laten weten van wat voor telefoon je gebruik maakt?

Groetjes,

Alex

Reageer