.

Beantwoord

Geen service na opwaarderen

  • 20 September 2013
  • 7 reacties
  • 5829 Bekeken

Badge
Vanochtend heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd, ineens heb ik geen service meer. Dit is al eerder gebeurd, maar was toen verholpen na het uit- en aanzetten van de telefoon. Dit heb ik nu al een paar keer gedaan, ook de simkaart eruit gehaald en weer opnieuw erin, maar ik blijf geen service houden. Erg vervelend aangezien ik nu dus niet kan bellen. Wat kan ik hier aan doen?

Vr. Gr.
Marcia
icon

Beste antwoord door Alex 23 September 2013, 12:26

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Ik wil hier aan toevoegen dat ik zojuist mijn simkaart in een oud Nokia toestel heb gedaan en ook daar krijg ik de melding dat hij de simkaart niet kan registreren...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mbreuren,

Ik zie dat er inmiddels weer verbruik wordt geregistreerd. Goed dat je eerst hebt geprobeerd de telefoon uit/aan te zetten en de simkaart uit/in het toestel hebt gedaan. Mocht je dit in het vervolg ervaren, wil ik je vragen om ook nog even handmatig voor het KPN netwerk te kiezen. Mocht dit allemaal niet werken, dan kan het zijn dat er iets aan de hand is met het netwerk op een bepaalde postcode. Als je dan een postcode doorgeeft, kunnen we de technische dienst een postcode check laten doen.

Klopt het dat het nu weer werkt?

Groetjes,

Alex
Zelfde probleem als hier genoemd: na opwaarderen (nadat het beltegoed negatief geworden was overigens) plotseling geen service meer. 
iPhone geeft  'Simkaart niet geprovisioneerd'.

- telefoon restarten lost het niet op
- handmatig KPN netw. selecteren lost het niet op 

Hoe op te lossen ?

Mvgr, TJ
Ook hetzelfde probleem.
Ik heb vandaag mijn beltegoed (nadat het negatief is geweest) op gewaardeerd.
Daarna heb ik niet meer kunnen bellen of smsen.
Telefoon al uit- en tien minuten later weer aangezet, en heb hem ook al in een ander toestel geplaatst.

Weet er iemand een oplossing?
Reputatie 5
Badge +11
Ook hetzelfde probleem.
Ik heb vandaag mijn beltegoed (nadat het negatief is geweest) op gewaardeerd.
Daarna heb ik niet meer kunnen bellen of smsen.
Telefoon al uit- en tien minuten later weer aangezet, en heb hem ook al in een ander toestel geplaatst.

Weet er iemand een oplossing?


Hi Nico van Drunen,

In dit topic heb ik je vraag al beantwoord 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Zelfde probleem als hier genoemd: na opwaarderen (nadat het beltegoed negatief geworden was overigens) plotseling geen service meer. 
iPhone geeft  'Simkaart niet geprovisioneerd'.

- telefoon restarten lost het niet op
- handmatig KPN netw. selecteren lost het niet op 

Hoe op te lossen ?

Mvgr, TJ


Hi S4J,

In je aansluiting kan ik helaas niets vinden wat een oorzaak kan zijn hiervan... 😕
Qua uitgaand verkeer ligt het stil sinds gistermiddag, maar als je zelf nog niet gebeld of iets dergelijks hebt, kan ik niet zien of je simkaart het weer doet, of niet.

Ik heb in ieder geval je simkaart van onze kant een reset gegeven, dus misschien kun je je telefoon weer uit en aan kunnen zetten?

Je hebt inderdaad op enig moment een negatief beltegoed gehad van €2,18. Dit heb ik eenmalig gecrediteerd voor je. Ik wil je wel adviseren om op te passen met internet op je prepaid. Dit verbruik kan erg snel gaan.
Reputatie 5
Badge +11
Zelfde probleem als hier genoemd: na opwaarderen (nadat het beltegoed negatief geworden was overigens) plotseling geen service meer. 
iPhone geeft  'Simkaart niet geprovisioneerd'.

- telefoon restarten lost het niet op
- handmatig KPN netw. selecteren lost het niet op 

Hoe op te lossen ?

Mvgr, TJ


Hi S4J,

In je aansluiting kan ik helaas niets vinden wat een oorzaak kan zijn hiervan... 😕
Qua uitgaand verkeer ligt het stil sinds gistermiddag, maar als je zelf nog niet gebeld of iets dergelijks hebt, kan ik niet zien of je simkaart het weer doet, of niet.

Ik heb in ieder geval je simkaart van onze kant een reset gegeven, dus misschien kun je je telefoon weer uit en aan kunnen zetten?

Je hebt inderdaad op enig moment een negatief beltegoed gehad van €2,18. Dit heb ik eenmalig gecrediteerd voor je. Ik wil je wel adviseren om op te passen met internet op je prepaid. Dit verbruik kan erg snel gaan.

Reageer