.

Vraag

Geen Service

  • 8 March 2012
  • 4 reacties
  • 1747 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Sinds +- een week ontvang ik sommige smsjes niet meer of vertraagd; erg vervelend.
Maar nu heb ik sinds gisterenavond helemaal geen service meer, ik kan niet meer bellen/smsen/internetten.Opnieuw opstarten helpt niet en simkaart schoonmaken en opnieuw plaatsen maakt ook geen verschil.

Als ik een nummer uit mijn contactenlijst probeer te bellen dan krijg ik de volgende tekst in beeld: "Mobiel netwerk niet beschikbaar."

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi cerow,

Heb je al geprobeerd handmatig naar het KPN netwerk te zoeken? Ik ben benieuwd naar de melding die je ziet op het moment dat je voor ons netwerk kiest. Heb je dit probleem op een bepaalde locatie of op meerdere? Als dit locatie gebonden is, ben ik benieuwd naar de postcode. Dan kan ik het e.e.a. controleren via onze technische dienst.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik moet er wel bij vermelden dat ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd (deze is nog niet actief) moenteel zit de oude simkaart (die altijd heeft gewerkt) in mijn toestel misschien dat het hiet aan ligt ik kan vanmiddag pas de nieuwe simkaart testen maar naar mijn weten zou de oude gewoon moeten werken totdat ik de nieuwe activeer.

Het probleem doet zich op elke locatie voor ik woon zelf op kamers in utrecht (3584 dw) waar ik altijd gewoon service heb gehad en nu dus ineens niet meer. Als ik handmatig kies voor het kpn netwerk krijg ik dit in beeld: "kan momenteel geen verbinding maken met dit netwerk. probeer het later opnieuw."


Als ik automatisch selecteren kies dan krijg ik de melding: "geregistreerd op netwerk" maar heb ik nog steeds geen service.
Reputatie 5
Badge +10
Volgens onze gegevens is de nieuwe simkaart inmiddels geactiveerd. Alleen de nieuwe simkaart zou dan ook moeten werken. Kan je me laten weten of het inmiddels werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Alles werkt weer naar behoren met de nieuwe simkaart 🙂.

Reageer