.

Beantwoord

'Geen service'

  • 31 March 2013
  • 9 reacties
  • 584 Bekeken

Ik heb nu ongeveer 3 dagen bovenin beeld 'Geen service' of 'Zoeken...', dus ik kan niet smsen, bellen of internetten (wel op Wi-Fi natuurlijk). Wat moet ik doen? Ben ik de enige met dit probleem ?

Ik heb trouwens wel dat hij af en toe zo'n 2 min tot max 30 min mn netwerk aangeeft (KPN dus) maar dan heb ik maar 1 streepje. Normaal ongeveer 4..
Ik heb een iPhone 4.
icon

Beste antwoord door Alex 4 April 2013, 15:47

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
De instellingen even controleren, en even de telefoon uit en weer aanzetten.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum altijdlinda,

je aansluiting staat goed op het netwerk. Heeft de tip van Martijn geholpen?

Zo niet, dan ben ik benieuwd wat voor melding je krijgt wanneer je handmatig voor het KPN netwerk kiest. Ook ben ik benieuwd of je het hebben van 'geen service' overal ervaart of op een bepaalde plek. Mocht het laatste het geval zijn, wil ik je vragen de postcode van de plek door te geven.

Groetjes,

Alex
Dat heeft helaas niet geholpen, en ik heb het wel op meerdere plaatsen, maar met name thuis heb ik Geen Service. Op school (13km verder) heel af en toe 1 streepje, met zeer trage mobiele data. Ik ga nu proberen kpn zelf in te stellen
Mijn iphone opnieuw aan en uit zetten helpt niet (ook niet voor langere tijd , heb zo'n 5 minuten gewacht). Ik heb er last van op meerdere plekken, maar met name thuis. Op school (13km verder) heb ik af en toe 1 streepje met trage mobiele dataverbinding. Ik ga nu proberen KPN zelf in te stellen, ik post het hier straks.
Badge +6
Mijn iphone opnieuw aan en uit zetten helpt niet (ook niet voor langere tijd , heb zo'n 5 minuten gewacht). Ik heb er last van op meerdere plekken, maar met name thuis. Op school (13km verder) heb ik af en toe 1 streepje met trage mobiele dataverbinding. Ik ga nu proberen KPN zelf in te stellen, ik post het hier straks.

Hoi Altijdlinda,

Heb je simkaart al in een ander toestel geplaatst om te kijken of dit het probleem verhelpt? Heb je de dekking op de postcode waar je woont al laten controleren door Simyo.
Mijn iphone opnieuw aan en uit zetten helpt niet (ook niet voor langere tijd , heb zo'n 5 minuten gewacht). Ik heb er last van op meerdere plekken, maar met name thuis. Op school (13km verder) heb ik af en toe 1 streepje met trage mobiele dataverbinding. Ik ga nu proberen KPN zelf in te stellen, ik post het hier straks.

Hoi Altijdlinda,

Heb je simkaart al in een ander toestel geplaatst om te kijken of dit het probleem verhelpt? Heb je de dekking op de postcode waar je woont al laten controleren door Simyo.



goede tip, ik probeer het zo even uit.
Er is sinds vandaag bijgekomen dat er administratieve fout is ofzoiets? Ik moest iemand bellen en had een streepje bereik, dus deed ik dat, maar het lukte niet vanwege een administratieve fout en moest contact opnemen met mijn provider. Maar al mijn instellingen staan goed....
Reputatie 2
Badge +4
goede tip, ik probeer het zo even uit.
Er is sinds vandaag bijgekomen dat er administratieve fout is ofzoiets? Ik moest iemand bellen en had een streepje bereik, dus deed ik dat, maar het lukte niet vanwege een administratieve fout en moest contact opnemen met mijn provider. Maar al mijn instellingen staan goed....


Hoi Altijdlinda,

Ik heb zojuist je simkaart handmatig aangemeld op het netwerk. Ik verzoek je om nu het toestel eenmalig uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Hierna zul je weer gebruik kunnen maken van je Simyo simkaart. Om de dekking voor je te controleren ontvang ik graag de postcode van de locatie waarop je problemen ondervindt. Zoals collega Natascha al aangaf is het ook verstandig om de simkaart tijdelijk in een ander simlockvrij toestel te plaatsen om te controleren of het probleem zich nog voordoet.

Graag verneem ik je bevindingen.

Groetjes,

Manisha
Beste lees net jullie berichten op het forum onder het kopje geen service,
ik heb hetzelfde probleem, ik heb geen toestel extra om ff mijn simkaart uit te proberen en heb zelfs in een grote stad als Enschede geen ontvangst!
Badge +1
Hoi Squirrel,

Verevelend dat je dit probleem ook ervaart.

Is het mogelijk om naar een toestel winkel te gaan om hier je simkaart in een simlock vrij toestel te plaatsen? Alleen op deze manier kunnen wij nagaan waar het probleem aan kan liggen.

Reageer