.

Beantwoord

Geen netwerk geen bereik

  • 29 November 2012
  • 30 reacties
  • 3182 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Goedemorgen,

Ik heb sind 4 dgn geen bereik in huis heb al 2 keer met klantenservice gebeld maar heb het idee dat ze niets voor me doen.

Ik heb een samsung s2 toestel
postcode is 4142 XJ

Hij geeft soms 1 streepje bereik aan maar kan niet bellen of gebeld worden
Ik werk vanuit huis vind dit echt vervelend.

Ik heb mn simkaart al in een ander telefoon getest hetzelfde ik heb met tmobile prepaid kaart
wel 3 streepjes bereik denk dat het aan de kpn netwerk ligt.

Kunt u mij helpen ik wil weer kunnen bellen en gebeld worden.

g
icon

Beste antwoord door Alex 11 December 2012, 11:50

Bekijk originele reactie

30 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Is in het postcodegebied 1625 de ontvangst slecht? Heb op mijn display naast de antenne 1 vakje; normaal 4 stukst? Word telkens afgebroken?

Hoi marinusj, welkom op het Simyo forum :)

Hoe lang heb je deze problemen al? Normaal gesproken hoort het bereik daar gewoon goed te zijn.

Heb je je simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd? Als je die mogelijkheid hebt, wil je dat eens proberen? Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat het aan je mobieltje ligt.
Ik heb gehoord dat ze bij Hoorn 80 bezig waren met de zender. Ik was gisteren in Barneveld en had 4 blokjes achter mijn antenne display. Heb inderdaad geprobeerd met een andere mobiel; het resutaat was alleen de antenne met af en toe een blokje. Nu zondag 1 september 1 a 2 blokjes; dus nog geen goed signaal.

Mgr,
M
Reputatie 5
Badge +10
Hoi marinusj,

Ik heb nu specifiek een postcode check voor postcode 1625CP gedaan (ervan uitgaande dat je deze bedoelde aangezien deze bij je adres hoort). Er zijn geen werkzaamheden bekend. Waar heb je die informatie precies vandaan?

Zou je ook kunnen nagaan wat er gebeurt als je de netwerkmodus vast zet op GSM (2G)? Deze optie is vaak terug te vinden via de netwerkmodus van je telefoon.

Groetjes,

Alex
Ik heb nog steeds achter mijn antenne disply 2 blokjes; dus niet optimaal. De gespreken afgelopen 2 dagen gingen goed. 
Badge +8
Ik heb nog steeds achter mijn antenne disply 2 blokjes; dus niet optimaal. De gespreken afgelopen 2 dagen gingen goed. 

En heb je al kunnen proberen wat Alex aangeeft? Om je toestel op GSM modus te zetten?

Groetjes,
Charlene

Reageer