.

Beantwoord

Geen netwerk geen bereik

  • 29 November 2012
  • 30 reacties
  • 3154 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Badge
Hallo,
Ik heb sinds gisteren mijn simkaart geactiveerd, nu heb ik sinds vandaag geen bereik. Ik heb gisteren ook de nanosim geactiveerd en ben dus op een sms aan het wachten om mijn telefoon IPhone 5 eindelijk te kunnen gebruiken. Maar met geen bereik kan ik natuurlijk niet mijn sms ontvangen die ik nodig heb om de nanosim te activeren! Mijn postcode is 6074. Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen, want het betreft een zakelijke telefoon, ben nu dus niet bereikbaar voor mijn klanten.

Gr. Jolanda
Ik zit sinds een paar dagen in Frankrijk voor mn werk hier heb ik wel bereik maar thuis niet dat is 4142 XJ willen jullie mijn forum vraag niet sluiten. Er is namelijk niets aan gedaan 12 december ben ik weer in nl en ga dan kijken of ik bereik heb. Normaal heb ik thuis 1 streep bereik wat weg valt dus heel vaak geen bereik no service alleen nood oproepen toegestaan. Er is iets met kpn simyo bereik thuis wil dat dit wordt opgelost. Nu ik in Frankrijk zit heb ik goed bereik maa thuis echt niet.
Het betreft een Samsung s2 toestel je kunt geen 2g of 3g instellen. Ik heb mn simyo simkaart in een nokia toestel geplaatst bereik is het zelfde. Ik heb een tmobile prepaid simkaart in mijn Samsung s2 geplaatst had toen beter bereik denk dat het aan kpn simyo bereik ligt hiervoor had ik 1 à 2 strepen bereik kon ik mee bellen. Nu geeft ie af en toe 1 streep bereik die valt telkens weg zodoende is bellen en gebeld worden niet mogelijk
Ik heb hetzelfde probleem....
Sinds een paar weken heb ik zeer slecht bereik mensen kunnen mij niet verstaan
en ik hen perfect... Hebben jullie iets verandert aan het netwerk??
Mijn postcode is 4001.  Mijn man heeft ook Simyo en precies hetzelfde.
Aan en uitzetten van het toestel werkt niet!
Badge +6
Hoi Gulo,

Welkom op het forum!
Ik heb een postcode check voor je laten doen. Er zijn geen storingen of werkzaamheden gemeld op de masten op jouw postcode.
Ik raad je aan de simkaart van Simyo in een ander toestel te plaatsen en te kijken of het probleem dan aanhoudt. Daarnaast wil ik graag weten of het probleem zich voordoet wanneer het toestel staat ingesteld op 2G of op 3G netwerk.

Reageer