.

geen netwerk beschikbaar

  • 14 January 2012
  • 8 reacties
  • 1294 Bekeken

Badge
Heb sinds woensdag Simyo. Maar tot nu toe nog zelden bereik. Waar ik het ook prober. Ook vaak de melding alleen noodoproep. Had hiervoor Hi van KPN ook niet geweldig maar toch redelijk bereik. Ik woon in het buitengebied ben dus slecht bereik gewend , maar nog nooit zoals nu.
Graag een oplossing hiervoor
vr gr Beatrix

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Beatrix,

Zou je kunnen proberen om handmatig naar een netwerk kunnen zoeken? Graag hoor ik van je wat voor melding je krijgt op het moment dat je handmatig voor het KPN/Simyo netwerk kiest. Ook ontvang ik graag je Simyo telefoonnummer per privé bericht.

Groetjes,

Alex
Badge
Geen Netwerk. Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar. Zoek altijd handmatig en niet automatisch.

Groetjes beatrix
Badge
Heb sinds woensdag Simyo. Maar tot nu toe nog zelden bereik. Waar ik het ook prober. Ook vaak de melding alleen noodoproep. Had hiervoor Hi van KPN ook niet geweldig maar toch redelijk bereik. Ik woon in het buitengebied ben dus slecht bereik gewend , maar nog nooit zoals nu.
Graag een oplossing hiervoor
vr gr Beatrix


Hier bij wil ik even laten weten, dat het probleem opgelost is. Jammer genoeg kan ik geen gebruik blijven maken van Simyo. Door dat ik in het buitengebied woon is de ontvangst gewoon erg slecht, en wordt voorlopig ook niet beter. Daarom kan ik zonder kosten mijn abo beeindigen. Ik heb het in ieder geval kunnen proberen. Bedankt hiervoor Simyo en vooral Alex . Prima service van jouw.
groetjes Beatrix
Ik heb al sinds een aantal dagen geen bereik.
Ik heb al handmatig proberen te zoeken en de telefoon opnieuw uit en aan te zetten, maar het helpt allemaal niet.
Is het mogelijk om mijn geld gedeeltelijk terug te krijgen? Ik wil niet voor een abbonement betalen terwijl ik er geen gebruik van kan maken.
Badge +2
Hi AnneDohmen,

Zou je ons je telefoonnummer in een privéberichtje kunnen toesturen? Op deze manier kunnen wij in het systeem controleren hoe alles staat ingesteld op het netwerk.

Groetjes,

Arie
Ik heb sinds vanmorgen weer netwerk. Ik wil je mijn nummer wel nog sturen, ik weet alleen niet hoe ik een privebericht kan verzenden..?

Groetjes,



Anne
Badge +5
Hi Anne,
Wanneer je op de foto van de moderator klikt, krijg je het profiel te zien.
Vervolgens kun je via deze pagina een privebericht versturen.
Groet,
Bibi
Dankjewel Bibi,

Ik heb hem mijn nummer gestuurd.

Groetjes,

Anne