.

Beantwoord

Geen netwerk

  • 19 November 2012
  • 21 reacties
  • 795 Bekeken

Beste Simyo, 
Ik kan al sinds gisteravond niet bellen of gebeld worden doordat er 'alleen noodoproepen' staat.
Ik heb dus geen netwerk, terwijl ik normaal thuis altijd vol bereik heb.
Enig idee hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Wayne 20 November 2012, 15:23

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Suuus,

Ik heb jouw aansluiting een reset op het netwerk gegeven. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Welkom op het forum Suuus,

Ik heb jouw aansluiting een reset op het netwerk gegeven. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?


Hartstikke bedankt!

Ik heb weer bereik!
Beste Simyo, ik heb vandaag met jullie gebeld en zou na 15 min weer kunnen bellen en gebeld worden. 3 uren later lukt het mij echter nog steeds niet.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum estelle,

Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Wil je je toestel even uit/aan zetten en me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Sinds vandaag valt tijdens het dat ik aan het bellen ben, steeds de verbinding weg en krijg ik de melding; netwerk geweigerd te zien op het telefoonscherm. Er is met drie verschillende telefoons naar mij gebeld en ik heb zelf ook naar hen gebeld en steeds gebeurde dit weer. Het lag dus niet aan de andere bellers (hebben verschillende telefoons en netwerken en krijgen het alleen als ze mij bellen.

Wat kan dit zijn?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Natazzz,

Het lijkt er op dat je simkaart geen connectie maakt met het netwerk. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Ik wil je allereerst vragen om de simkaart in een ander toestel te proberen. Dan kan je nagaan of het aan het toestel of aan de simkaart ligt. Kan je me ook laten weten of je dit probleem op meerdere plek of op slechts 1 plek ervaart? Mocht het op een bepaalde plek plaats vinden, wil ik je vragen de postcode door te geven.

Groetjes,

Alex
Badge
Sinds enige dagen is Mijn Simyo niet bereikbaar en krijg je een ERROR/FOUT CODE .

Weet iemand wat hier loos is ??
beste simyo,

sinds ongeveer een week heb ik problemen met mijn netwerkverbinding, bellen en gebeld worden is niet mogelijk. 
verder functioneert de telefoon prima, op het forum lees ik dat dit meer gebeurd.
Hopelijk is het probleem te verhelpen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi janiek,

Ben je wel verbonden met het KPN netwerk? Daarnaast zou ik graag willen weten wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen en wanneer je gebeld wordt.

Groetjes,

Alex
hallo alex, 
wanneer ik wil bellen geeft het toestel aan, mobiel netwerk niet beschikbaar.
inmiddels heb ik bij jullie een nieuwe simkaart besteldom te kijken of dit het probleem is.ik kan ook wel gebeld worden, op sommige momenten, maar de oproep niet aannemen.
groetjes
Badge +6
Hoi Janiek,

Volgens de gegevens zie ik dat de vervangende simkaart is verstuurd. Wanneer je deze hebt ontvangen dient de simkaart wel gedeblokkeerd te worden. Het deblokkeren kan telefonisch of via het forum.
Hoi Janiek,

Volgens de gegevens zie ik dat de vervangende simkaart is verstuurd. Wanneer je deze hebt ontvangen dient de simkaart wel gedeblokkeerd te worden. Het deblokkeren kan telefonisch of via het forum.


Heb de simkaart inmiddels in gebruik, hoe gaat dat deblokkeren in z,n werk?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi janiek,

Ik zie dat je de simkaart inmiddels hebt laten deblokkeren door de klantenservice.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde als de meeste mensen hier, mijn internet doet het opeens alleen als ik op wifi ben terwijl ik een abonnememt heb van 1000 MB per maand. Ik kan niet gebeld worden en ik kan alleen noodoproepen bellen, er staat opeens ook geen simyo op mijn scherm, dus ik heb geen provider meer volgens mij profiel. Wie kan mij helpen?

Groet.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum SILVANA,

Kan je proberen om handmatig voor het KPN netwerk te kiezen en aangeven wat voor melding je dan krijgt? Ook raad ik je aan het toestel uit/aan te zetten. Je aansluiting staat verder wel gewoon actief in ons systeem.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Ook dat kan die niet, ik heb mijn mobiel al een paar keer aan en uit gezegt & mijn simkaart eruit gehaald maar er veranderd niks. Ik word er nu een beetje gek van want een paar weken geleden was het ook helemaal fout gegaan met mijn internet abonnement. Wat moet ik nu doen?

Groetjes Silvana.
Badge
Ik ben nieuw bij Symio en heb mijn kaat een tijdje geleden wel even geactiveerd, maar wil hem nu gaan gebruiken. Maar ik heb geen bereik. Kan iemand mij helpen?
groeten, femke
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Femke74,

Kan je aangeven wat voor melding je krijgt als je de simkaart in het toestel stopt? Als je geen specifieke melding krijgt, ben ik benieuwd voor voor melding je krijg als je handmatig voor het KPN netwerk kiest.

Een oorzaak van het niet hebben van bereik kan zijn dat het toestel niet simlockvrij is.

Groetjes,

Alex
Hallo Simyo,

Vanochtend om 11 uur heb ik nog gebeld, plots om 12 uur zegt mijn telefoon ipv "KPN NL",  "geen service".
Eerst dacht ik, ze zullen wel storing hebben, komt wel goed, maar zie nu thuis op internet staan dat kpn nergens in het land storing heeft.

Zou iemand hiernaar kunnen kijken?

met vriendelijke groet
Scott
Reputatie 7
Badge +9
Probeer het eerst eens met je telefoon uitzetten en na tijdje weer aanzetten. 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Scott,

Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of de problemen inmiddels verholpen zijn?

Reageer