.

Beantwoord

geen bereik, ingesprekstoon.

  • 13 February 2013
  • 9 reacties
  • 398 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
hallo,

ik heb geen bereik. als ik probeer te bellen staat er ; mobiel netwerk niet beschrikbaar. ook ontvang ik geen telefoontjes of smsjes. als anderen mij proberen te bellen krijgen ze een ingesprekstoon. hoe kan dit?

mvg.
icon

Beste antwoord door Alex 14 February 2013, 12:46

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ilse!,

Je simkaart heeft geen verbinding met het netwerk. Daarom raad ik je aan het toestel uit/aan te zetten. Overigens zie ik dat je na je bericht op het forum weer hebt kunnen bellen. Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Badge
ja hij doet het weer,
 maar ik heb nog een vraagje.
ik heb ook 200 mb per maand en heb er nog 114 maar hij doet het niet als ik hem aanzet hoe kan dat moet ik die eerst activeren of?

gr.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ilse!,

Je hebt waarschijnlijk nog niet de correcte instellingen op je toestel ingesteld. Kan je doorgeven wat voor toestel je hebt? Dan kan ik de juiste instellingen geven.

Groetjes,

Alex
Badge
samsung gio GT-S5660

groetjes.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ilse!,

In dit topic kun je de juiste internet instellingen voor dat toestel vinden.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
hallo alex,
ik heb dat al geprobeerd en op verschillende manieren vaak uit en aan gezet maar hij pakt hem niet hoe kan dat?

groetjes ilse
Reputatie 2
Badge +1
Hey Ilse!,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Badge
hij doet het bedankt voor de hulp

groetjes
Badge +6
Hoi Ilse!,

Graag gedaan.

Reageer