.

Vraag

Geen bereik

  • 19 April 2012
  • 6 reacties
  • 955 Bekeken

Badge
sinds twee dagen heb ik "geen service" als ik thuis ben.

wanneer ik tien stappen buiten de deur ben, veranderd de status weer in simyo.

de frequentie status geeft wel voldoende streepjes voor "bereikbaarheid".

is er in deze buurt met een zendmast iets gebeurd?

6 reacties

Badge
aanvulling: postcode 8111BK
Badge +2
Hi centaur2308,

Er is momenteel een storing gemeld in Heeten. Hier wordt momenteel aan gewerkt. Wat je kan proberen is je toestel handmatig op het UMTS netwerk zetten. Wellicht dat het bereik dan beter is. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge
Hi centaur2308,

Er is momenteel een storing gemeld in Heeten. Hier wordt momenteel aan gewerkt. Wat je kan proberen is je toestel handmatig op het UMTS netwerk zetten. Wellicht dat het bereik dan beter is. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie


dank voor de info

groet,
heb in de rand van den haag geen bereik meer,maar daar heb ik 90% van de gsm nodig.
dit is erg vervelend,kan iemand mij vertellen ,hoe dit kan.
mvg
Arjan
postcode 2495 AB den haag geen goed bereik meer
Reputatie 5
Badge +10
Hoi aardevet,

Ik heb een postcode check gedaan. Op de doorgegeven postcode zijn geen andere meldingen binnen gekomen. Er zijn ook geen problemen met de zendmast. Van gemiste oproepen is volgens de technische dienst ook geen sprake. Ervaar je dit probleem ook in een ander toestel?

Ik heb je reactie uit het andere topic even verplaatst naar dit topic om het overzicht te bewaren.

Groetjes,

Alex

Reageer