.

Vraag

geblokkeerd

  • 5 October 2012
  • 7 reacties
  • 481 Bekeken

Hallo,

Ik heb op vakantie veel buiten me bundel gebeld en nu ben ik geblokkeerd.
Hoe kom ik hier weer vanaf ? ik kan er niets over vinden op de site?

Mvg Kevin.

7 reacties

Badge +2
Beste kevin.v.g,

Uit onze gegevens blijkt dat je geblokkeerd bent vanwege hoogverbruik.
De rekening bedraagt momenteel € 192,04. Wij kunnen je heraansluiten als je een tussentijdse betaling van € 100 naar ons overmaakt. Op het moment dat je het bedrag betaald hebt kan je ons een betaalbewijs mailen. Om het snelst te worden heraangesloten is het beter als je gelijk nadat je het mailtje hebt verstuurd om telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen wij dit gelijk bij onze financiële afdeling neerleggen zodat wij je kunnen heraansluiten. Je kan de tussentijdse betaling overmaken naar:

Rekeningnummer: 12.15.03.038
T.n.v. Buckaroo Online Payment Services
O.v.v. Simyo (het mobielnummer)

Groetjes,

Arie
Ik ben nu voor de 2e x geblokt en heb sinds afgelopen dinsdag mijn simkaart. Ik heb die dus ook gelijk dinsdag geactiveerd en woensdagochtend kon ik a lniet meer bellen of wat dan ook. Klantenservice gebeld en na 30 minuten!! eindelijk iemand aan de lijn was een foutje met mijn bundels ok kan gebeuren. dus donderdag weer online, maar nu krege ik vanmiddag weer een sms dat ik geblokt zal worden weer gebeld dit x 20 minuten later iemand die me precies hetzelfde zei als afgelopen woensdag en nu kan ik nog niets!!!! Schijnen meer mensen mee te zijn maar ok. Ik wil gewoon dat die blokkade eraf is want ik heb nog 169 min tegied! Dus wat nu hoogverbruik!??? 
Badge +6
Ik ben nu voor de 2e x geblokt en heb sinds afgelopen dinsdag mijn simkaart. Ik heb die dus ook gelijk dinsdag geactiveerd en woensdagochtend kon ik a lniet meer bellen of wat dan ook. Klantenservice gebeld en na 30 minuten!! eindelijk iemand aan de lijn was een foutje met mijn bundels ok kan gebeuren. dus donderdag weer online, maar nu krege ik vanmiddag weer een sms dat ik geblokt zal worden weer gebeld dit x 20 minuten later iemand die me precies hetzelfde zei als afgelopen woensdag en nu kan ik nog niets!!!! Schijnen meer mensen mee te zijn maar ok. Ik wil gewoon dat die blokkade eraf is want ik heb nog 169 min tegied! Dus wat nu hoogverbruik!??? 

Beste Roxanne,

Welkom op het forum!

Je aansluiting was afgesloten omdat er door een storing de bundels niet waren geactiveerd. De bundels zijn geactiveerd.
Ik heb je aansluiting gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten dan kan je weer gebruik maken van je aansluiting.
Badge
Hoi!

Ik heb inmiddels mijn achterstallige rekening voldaan bij het desbetreffende incassobureau.
Daarnaast heb ik ook de daaropvolgende rekening gewoon via iDeal voldaan.

Ik ben echter nog steeds geblokkeerd en krijg ook nog eens een rekening voor de maand oktober (toen ik nog gewoon afgesloten was,dus heel RAAR)

Kan iemand mij uitleggen hoe dit allemaal werkt en wanneer ik kan verwachten dat mijn nummer weer werkzaam is?
Badge
Ik heb dit ook..
Heb gister betaald en ben nog steedz afgesloten.. hoelang duurt dit nog ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mimi en Jamayma,

Jullie vragen zijn in respectievelijk dit topic en dit topic beantwoord. Beide aansluitingen zijn weer actief.

Groetjes,

Alex
Badge
Thanks Alex!

Reageer