.

Beantwoord

Gaat Simyo Visual Voicemail aanbieden?


KPN heeft bekend gemaakt dat zij Visual Voicemail gaan ondersteunen.
Gaat Simyo hierin mee?
icon

Beste antwoord door Caspar 6 July 2017, 08:38

Bekijk originele reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Tim Visser,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je graag visual voicemail zou willen hebben. We zijn zeker op de hoogte van de vraag van onze klanten. Op dit moment kan ik je geen concrete informatie geven over of en wanneer we visual voicemail zullen aanbieden. We blijven onze diensten verbeteren en uitbreiden, dus jouw feedback helpt ons zeker vooruit. 

Groetjes,
Amy

Beste Simyo, visual voicemail wordt door veel providers al aangeboden. Wanneer gaat Simyo dit doen? Ik heb het echt nodig, omdat het bij Simyo niet mogelijk is om een iemand terug te bellen vanuit je voicemail.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Koelewijn ICT ,

Bedankt voor je bericht.

Ik kan mij voorstellen dat je deze functie graag wilt gebruiken. Ik zie dat de afgelopen jaren veel oud-moderators antwoord hebben gegeven op deze vraag. Om je toch de juiste informatie te verstrekken heb ik je vraag uitgezet naar de technische afdeling. Ze geven aan dat het voor zover niet bekend is wanneer Simyo deze functie gaat aanbieden. Ook is er op dit moment niet bekend wanneer wij hier aan gaan werken. Vooralsnog is dit een mooie functie die we hopelijk wel in de toekomst kunnen aanbieden :blush:. Wanneer wij besluiten de visual voicemail functie wel te gaan aanbieden, zullen wij dit uiteraard communiceren met onze klanten. 

Ik hoop dat dit je in ieder geval wat meer duidelijkheid geeft. 

Groetjes,
Seren

Kom op SIMYO ik zou ook graag visual voicemail willen. duurt te lang….

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Methos,

 

Het hangt eigenlijk nog steeds op onze wall of change, het lijkt ons een mooie functie om aan te bieden maar helaas hebben we nog niet de goedkeuring gehad tot nu toe om dit ook te mogen implementeren. We blijven het proberen!

 

Groetjes,

Daisy

Hangt het na een jaar nog op “the wall of change” of is het eraf gevallen?

Misschien heb ik wel iets gemist en is het na zoveel jaar dan eindelijk geïmplementeerd of gaat het feest gewoon niet door?

Reputatie 7
Badge +6

He DaveFlash,

 

Zoals ik ook in het ander topic benoemde heb ik je verzoek opnieuw op onze "wall of change" gehangen. 

 

Groetjes,

Daisy

Badge

wanner dan @Caspar we zijn 2 jaar, IK HERHAAL TWEE JAAR VERDER(!)

 

Wanneer komt Visual Voicemail dan?

Reputatie 6
Badge +5
Hi Nanko,

Ik snap dat je hier meer informatie over wilt. Ik heb even navraag gedaan en zal het melden als ik zelf meer weet!

Groetjes,
Niels
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder: Weten jullie de stand van zaken @Niels en @Thomas ?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi superbes,

Leuk je weer op het Forum te zien. Dat is een goede vraag. Er is geen concrete datum bekend waarop Visual Voicemail klaar zal zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat er veel komt kijken bij ontwikkelingen zoals dit. Het ontwikkelen, testen, aanpassen, opnieuw testen, implementeren en uitrollen kan vele maanden duren. Zodra er meer over bekend is dan laten we dat uiteraard weten via onze website en e-mails. :)

Groetjes,
Thomas
We zijn twee maanden verder na het laatste bericht. Is er al meer bekend over de implementatie van Visual Voicemail bij Simyo?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Sanderh,

Welkom op het Simyo Forum!

Er wordt druk gewerkt aan Visual Voicemail voor Simyo. Ik kan echter niet zeggen wanneer dit beschikbaar wordt voor onze klanten. Gaaf dat KPN het wel al heeft! Bedankt voor het delen, Ron H!

Groetjes,
Niels
@Caspar
Ja goede @Ron H ik zag hem (aankondiging visual voicemail kpn) ook voorbij komen. Gaat @Simyo @Simyo forum hierin mee? Ben wel benieuwd per wanneer en hoe.
Reputatie 7
Badge +6
Zag dit voorbij komen:

https://www.iculture.nl/nieuws/visual-voicemail-kpn/
Reputatie 5
Badge +5
Hi JohnnyGui,

Dat zou zeker handig zijn! 🙂 Helaas kan ik je nog geen specifieke datum doorgeven waarop dit voor Simyo-klanten ook beschikbaar wordt. Zodra we hier meer over weten, brengen we onze klanten natuurlijk op de hoogte. :)

Groetjes,
Els
Visual voicemail zou zeer handig zijn! Hoop dat er inmiddels een gepland datum is hiervoor?
Reputatie 6
Badge +5
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat Visual Voicemail ergens begin volgend jaar beschikbaar zou moeten voor Simyo klanten. Hou dit dus goed in de gaten ;)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pdeloos,

Wat zegt klopt! Er is nog niets nieuws over bekend, helaas.

Groetjes,
Jihane
Hoi CD130,

Zodra er meer over bekend is, laten we het gelijk weten.

Groetjes,
Caspar


Ik heb niks vernomen. Dus neem aan van niet.
Badge +2
Is hier al iets meer over bekend?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CD130,

Mooi dat je er zo blij mee bent! Zodra er meer over bekend is, laten we het gelijk weten.

Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar
Badge
Gaaf! Als er geen extra kosten aan verbonden zijn schakel ik na jaren mijn voicemail weer in 🙂 Laat maar komen!
Badge +7
Hoi methos,

Ja dat is fijn he 🙂 Nog even geduld, het komt eraan :)

Groetjes,
Samantha

@Ray, Yes it is 🙂

Reageer