.

Beantwoord

Gaat Simyo Visual Voicemail aanbieden?


KPN heeft bekend gemaakt dat zij Visual Voicemail gaan ondersteunen.
Gaat Simyo hierin mee?
icon

Beste antwoord door Caspar 6 July 2017, 08:38

Bekijk originele reactie

28 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi methos,

Welkom op 't forum :)

Goeie vraag! Simyo gaat deze dienst ook aanbieden. Wanneer het precies live gaat, is nog niet bekend, maar het zal binnen enkele maanden mogelijk moeten zijn!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Dit is volgens mij echt een iPhone ding toch?

Laat maar, weet het al :D

Visual Voicemail is een Voordeelbundel waarmee je met je iPhone gebruik maakt van een visuele voicemail inbox. Je ziet snel en gemakkelijk wie er heeft ingesproken. De ingesproken berichten kun je in gewenste volgorde afluisteren, pauzeren en terugspoelen.
Dank voor je antwoord. Mooie ontwikkeling en ik wacht rustig af.
Badge +7
Hoi methos,

Ja dat is fijn he 🙂 Nog even geduld, het komt eraan :)

Groetjes,
Samantha

@Ray, Yes it is 🙂
Badge
Gaaf! Als er geen extra kosten aan verbonden zijn schakel ik na jaren mijn voicemail weer in 🙂 Laat maar komen!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CD130,

Mooi dat je er zo blij mee bent! Zodra er meer over bekend is, laten we het gelijk weten.

Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar
Badge +2
Is hier al iets meer over bekend?
Hoi CD130,

Zodra er meer over bekend is, laten we het gelijk weten.

Groetjes,
Caspar


Ik heb niks vernomen. Dus neem aan van niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pdeloos,

Wat zegt klopt! Er is nog niets nieuws over bekend, helaas.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +5
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat Visual Voicemail ergens begin volgend jaar beschikbaar zou moeten voor Simyo klanten. Hou dit dus goed in de gaten ;)

Groetjes,
Niels
Visual voicemail zou zeer handig zijn! Hoop dat er inmiddels een gepland datum is hiervoor?
Reputatie 5
Badge +5
Hi JohnnyGui,

Dat zou zeker handig zijn! 🙂 Helaas kan ik je nog geen specifieke datum doorgeven waarop dit voor Simyo-klanten ook beschikbaar wordt. Zodra we hier meer over weten, brengen we onze klanten natuurlijk op de hoogte. :)

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +6
Zag dit voorbij komen:

https://www.iculture.nl/nieuws/visual-voicemail-kpn/
Ja goede @Ron H ik zag hem (aankondiging visual voicemail kpn) ook voorbij komen. Gaat @Simyo @Simyo forum hierin mee? Ben wel benieuwd per wanneer en hoe.
@Caspar
Reputatie 6
Badge +5
Hi Sanderh,

Welkom op het Simyo Forum!

Er wordt druk gewerkt aan Visual Voicemail voor Simyo. Ik kan echter niet zeggen wanneer dit beschikbaar wordt voor onze klanten. Gaaf dat KPN het wel al heeft! Bedankt voor het delen, Ron H!

Groetjes,
Niels
We zijn twee maanden verder na het laatste bericht. Is er al meer bekend over de implementatie van Visual Voicemail bij Simyo?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi superbes,

Leuk je weer op het Forum te zien. Dat is een goede vraag. Er is geen concrete datum bekend waarop Visual Voicemail klaar zal zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat er veel komt kijken bij ontwikkelingen zoals dit. Het ontwikkelen, testen, aanpassen, opnieuw testen, implementeren en uitrollen kan vele maanden duren. Zodra er meer over bekend is dan laten we dat uiteraard weten via onze website en e-mails. :)

Groetjes,
Thomas
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder: Weten jullie de stand van zaken @Niels en @Thomas ?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Nanko,

Ik snap dat je hier meer informatie over wilt. Ik heb even navraag gedaan en zal het melden als ik zelf meer weet!

Groetjes,
Niels
Badge

wanner dan @Caspar we zijn 2 jaar, IK HERHAAL TWEE JAAR VERDER(!)

 

Wanneer komt Visual Voicemail dan?

Reputatie 7
Badge +6

He DaveFlash,

 

Zoals ik ook in het ander topic benoemde heb ik je verzoek opnieuw op onze "wall of change" gehangen. 

 

Groetjes,

Daisy

Hangt het na een jaar nog op “the wall of change” of is het eraf gevallen?

Misschien heb ik wel iets gemist en is het na zoveel jaar dan eindelijk geïmplementeerd of gaat het feest gewoon niet door?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Methos,

 

Het hangt eigenlijk nog steeds op onze wall of change, het lijkt ons een mooie functie om aan te bieden maar helaas hebben we nog niet de goedkeuring gehad tot nu toe om dit ook te mogen implementeren. We blijven het proberen!

 

Groetjes,

Daisy

Kom op SIMYO ik zou ook graag visual voicemail willen. duurt te lang….

Reageer