.

Beantwoord

Esim overzetten code nodig maar ik kan geen sms ontvangen. Wat nu?

  • 3 March 2021
  • 7 reacties
  • 664 Bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone en wil hierop ook mijn enim activeren. Daarvoor heb ik een code nodig die ik via de SMS ontvang, maar deze werkt dus nog niet op mijn nieuwe iPhone. 

Hoe kom ik aan de code?

icon

Beste antwoord door Daisy 4 March 2021, 13:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Vriej29,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je overgaat naar een eSIM!

 

Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens, mailadres en geboortedatum? Na de verificatie kan ik dan de code aan je doorgeven. 😊

 

Groetjes,

Daisy

Ik heb de iPhone ingeruild voor een Samsung Z flip 3 en wil hierop ook mijn e-sim activeren. Daarvoor heb ik een QR code nodig of een SMS. Kunt u mij weer helpen?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi vriej29, 

Tof dat je de nieuwe Z Flip 3 hebt! 😃

Ik heb de code gelijk even per mail naar je toegestuurd, laat je het weten als je ergens tegenaan loopt? 

Groetjes,
Bas

Hallo, Ik kan ook geen sms ontvangen en kan dus niet mijn nummer op mijn nieuwe telefoon gebruiken. graag krijg ik de code per mail.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Ltuin,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de code niet kunt ontvangen. Ik help je graag verder om je eSIM weer werkend te krijgen op je nieuwe telefoon! Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan stuur ik de code naar je toe per e-mail.

Groetjes,
Rutger

Help… ik heb hetzelfde probleem als hierboven! Kunnen jullie me helpen?

ik heb ook een sms of QR code nodig om m’n eSIM weer aan de praat te krijgen… (op m’n nieuwe telefoon) 😱

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @LianneWasHere,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je toe per e-mail.

Groetjes,
Seren

Reageer