.

Beantwoord

Er is een gesprek van 3 uur geregistreerd, hoe kan dit?

  • 12 August 2017
  • 2 reacties
  • 883 Bekeken

Ik heb ineens een telefoon gesprek van drie uur hoe kan dat
icon

Beste antwoord door Els 14 August 2017, 17:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Bij de gespreksdetails staat -neem ik aan- waar je naartoe hebt gebeld (als je tenminste bedoeld "uitgaand" gesprek?).
Geven die details een aanwijzing waarom dat gesprek gevoerd is?
Denk ook aan de mogelijkheid van een broekzak gesprek.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Robert1952,

Welkom op het Simyo Forum! Sorry voor de late reactie, op dit moment is het wat drukker vanwege de vakantieperiode. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van dit gesprek. Een telefoonverbinding wordt verbroken als één van beide kanten ophangt. Op het moment dat je je telefoon na je gesprek op stand-by zet voor dat je ophangt, dan blijft er een verbinding actief. In dat geval blijft de gespreksteller doorlopen tot je de verbinding verbreekt. Omdat we niet noteren wat de inhoud van deze verbinding is, kunnen we niet achterhalen of er daadwerkelijk een gesprek heeft plaatsgevonden of dat het wellicht een broekzakgesprek is geweest.

Ik heb met je meegekeken naar je aansluiting, maar geen gesprek van 3 uur terugvinden in jouw verbruik. Waar heb je dit precies gezien? Op welke datum en tijd heeft dit gesprek plaatsgevonden volgens jouw overzicht? Indien het een ander telefoonnummer van jou betreft, stuur me deze dan even toe via een privébericht. Dan ga ik met je meekijken.

Laat je het me weten als je hierover nog vragen hebt?

@ Hans63, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Els

Reageer