.

Beantwoord

Echte Notificaties Verbruik

  • 27 June 2013
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Badge
Is er een optie een notificatie te krijgen als je door zeg 90% van je belbundel heen bent?
icon

Beste antwoord door Charlene 28 June 2013, 09:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +8
Is er een optie een notificatie te krijgen als je door zeg 90% van je belbundel heen bent?

Hoi Zen79,

Op het moment hebben wij (nog) geen notificaties voor de belbundel. Je zult dit dus nog zelf in de gaten moeten houden via Mijn Simyo of onze app. Wanneer je inlogt zie je staan hoeveel minuten/smsjes je die maand nog over hebt.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge
Wanneer denken jullie wel notificaties voor de belbundel te hebben?
Ik ben vast niet de enige die dat handig vind.
Badge +8
Wanneer denken jullie wel notificaties voor de belbundel te hebben?
Ik ben vast niet de enige die dat handig vind.


Hoi Zen79,

Die staan nu niet echt op de planning. We zijn eerst o.a. bezig met een waarschuwingssysteem voor mensen die internet gebruiken zonder bundel. Hoeveel minuten/smsjes je nog kunt gebruiken, kun je inzien op Mijn Simyo, meteen wanneer je inlogt. Of je kunt er onze app voor gebruiken.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Is er al een notificatie mogelijk als je door 90% van de internet / bel / sms bundel heen bent?
Charlene is oud-moderator.
Je krijgt geen waarschuwingen voor bel en sms omdat dat meer bewust gebeurt.

Waarschuwingen sim only 80 en 100% datagebruik van bundel.
Je kunt MB bijkopen, 500 MB voor €5.00.
Je kunt belminuten bijkopen of meteen bijvoorbeeld onbeperkt bellen.
En je krijgt een sms bij datagebruik zonder databundel.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Zen79,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag! 🙂 Zoals Friesian aangeeft, krijg je 80% en 100%-waarschuwingen voor je databundel. Voor je belbundel krijg je geen waarschuwingen via sms, maar kun je het verbruik wel in de gaten houden via Mijn Simyo. Als je minuten dan bijvoorbeeld op zijn, kun je 50 minuten bijkopen. Voor het internetten geldt dat je 500 MB's bij kunt kopen.

Heb je hier nog vragen over?

@ Friesian, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer