.

Vraag

Doorschakelen werkt niet, wat kan ik hieraan doen?

  • 8 June 2022
  • 7 reacties
  • 68 Bekeken

Ik wil mijn zakelijk 06- nummer doorschakelen naar mijn vaste lijn bij:
Geen gehoor
Geen bereik
En als ik hem wegdruk

Echter wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar. 

Toestel Samsung Fold Z3.
 

Met de *61*telnummer krijg ik wel de melding dat hij erop staat maar toch schakelt hij niet door
met **61* krijg ik de melding dat het nummer niet in gebruik is

Ook al zet ik 4g uit en forceer 2/3G werken de codes niet.

Wie kan me helpen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens deze pagina zouden de gebruikte codes moeten werken. Is het telefoonnummer waarnaar je probeert door te schakelen de standaard lengte van 10 cijfers?

Ja, gewoon een vast kantoor nummer

Maar helemaal vreemd dat de 2g/3g codes al helemaal niet werken en een fout geven

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Hypotheekshopzuidplas . 

Bedankt voor je bericht. Zou je eens kunnen kijken wat er gebeurd als je het doorschakelen weer uitzet, en vervolgens weer aanzet met één van deze codes?

  • **21*[telefoonnummer]#[groene beltoets] > Zonder Volte
  • *21*[telefoonnummer][groene beltoets]  > Met Volte

3G zal in dit geval niet gaan werken, aangezien 3G langzamerhand uit gefaseerd wordt.

Mocht dit vooralsnog niet werken aan de hand van de eerder genoemde codes dan denk ik dat het handig is om even contact op te nemen met onze netwerk specialisten hierover.

Ik hoor het graag van je!
Tot slot @Groentjuh bedankt voor de link naar deze pagina, ik was daar zelf ook nog niet mee bekend!

Groetjes,
Rutger

Als ik *21*0180****** doe zegt hij dat het geaccepteerd is.

Echter test ik het dan, dan krijg ik: Het door u gekozen nummer ie niet in gebruik. Kortom, er wordt gezegd dat mijn kantoor nummer niet in gebruik is wat uiteraard niet klopt.

Ik heb verschillende opties geprobeerd:

0031180******

+31180******
Gewoon het 10 cijferige nummer, niets werkt helaas.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Hypotheekshopzuidplas,

Dat lijkt mij inderdaad niet te kloppen. Het lijkt erop dat dit ergens op het netwerk niet helemaal goed gaat en ik vermoed dat ik onze netwerk specialisten hier even voor nodig heb. Zou je mij anders even een privé-bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar even verder. 😊

Groetjes,
Rutger

Helaas nog niet verder geholpen… Iemand?

Reputatie 7
Badge +5

Helaas nog niet verder geholpen… Iemand?

Hoi @Hypotheekshopzuidplas,

Goed dat je aan de bel trekt. Mijn excuses voor dit ongemak. Zou je mij alsjeblieft kunnen voorzien van jouw gegevens middels een privé bericht? Dan zal ik je zo spoedig mogelijk verder helpen!

Groetjes,
Seren

Reageer