.

Beantwoord

Compliment dekking

  • 25 March 2013
  • 6 reacties
  • 329 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Sinds ik van een andere provider (ook ander netwerk) ben overgestapt naar Simyo is mijn bereik in mijn woonplaats enorm verbeterd met mijn Nokia E7-00. Zodra de temperaturen weer normale waarden bereiken zal ik ook in de rest van Zeeland ondervinden hoe de dekking is, ik neem aan ook veel beter.
Tot op heden niets dan lof.

Frans
icon

Beste antwoord door Alex 27 March 2013, 10:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi franswon,

Bedankt voor het compliment. Het is op dit moment geen pretje om buiten te komen, maar ik ben ervan overtuigd dat je binnenkort ook buiten je woonplaats zal kunnen bellen ;)

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex,

Ik stel voor dat we het voorjaar maar overslaan en zaterdagnacht de zomer laten beginnen (gelijk met de zomertijd) en dan doorgaan tot eind oktober!

Het KNMI is het er nog niet helemaal mee eens las ik, maar wie weet..... :D

Ik ben van de (brom)scooter afhankelijk voor eigen vervoer, dat is nu geen pretje :mad:

Groet,

Frans
Badge +6
Hoi Franswon,

Ik ben het met je eens. Het weer mag nu wel een keer gaan veranderen en de zon mag wel een keer gaan schijnen.
Wij horen graag hoe het bereik buiten je woonplaats is.
Reputatie 7
Badge +9
Gisteren was ik met de trein onderweg, vrijwel heel de reis uitstekende dekking, alleen bij Rilland-Bath NS station wilde mijn Dual-Sim overschakelen naar BASE, hun zendmast staat vlakbij de BASF en dat terrein ligt tegen de NL grens.
In Rijswijk en Den Haag binnen en buiten (wat een kou...) prima dekking ook 3G internet
Simyo bevalt me steeds beter t.o.v. mijn vorige provider.
Reputatie 7
Badge +9
Vanmorgen was ik in een, voor de vorige provider, probleemgebied, Biggekerke en Dishoek. Het signaal was op de display 3 streepjes( van de 5) dus alleszins acceptabel, bij de vorige provider meestal geen dekking. Geen telefoongesprekken gevoerd, maar internet op 2G ging goed, 3G niet geprobeerd, accu was ver leeg. De telefoon ligt nu aan het 'infuus' om wat op te laden.

Frans
Reputatie 2
Badge +1
Hey franswon,

Super goed om te horen dat je het bereik als goed ervaart. Bedankt voor het compliment en de positieve input!

Reageer