.

Vraag

Compleet wegvallen verbindingen

  • 13 June 2012
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

Badge
Beste mensen,

Sinds enige tijd simyo omgezet van prepaid naar abonnement en ervaar steeds frequenter het compleet wegvallen van mijn verbinding.

Het is NIET locatie gerelateerd!
Het treed steeds vaker op (prepaid nooit geen last van gehad), frequentie loopt op naar enkele keren per dag.
De duur van 'geen service' loopt op tot regelmating niet minder dan 10 min.

Phone; Galaxy Y
Instellingen reeds gecontroleerd.

Kan ik iets doen? Of kan simyo iets doen?

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Rtessck,

Volgens ons systeem is je simkaart correct aangemeld op het netwerk.
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag of je onlangs gebruik bent gaan maken van een ander toestel. Wij raden je tevens aan om de simkaart in een ander simlockvrij toestel te plaatsen om te controleren of het probleem zich ook hier voordoet. Mocht de verbinding nogmaals wegvallen, dan raden wij je aan om het toestel eenmaal volledig uit te schakelen en deze hierna opnieuw aan te zetten. Op deze manier kan de simkaart opnieuw verbinding maken met het Simyo netwerk.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha

Reageer