.

Beantwoord

Betaal ik extra voor het doorschakelen van gesprekken met Simyo Onbeperkt?

  • 8 June 2021
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Badge

Ik zie in de prijslijst van Simyo dat de doorschakeldienst gratis is. Er staat echter enigszins cryptisch vermeld dat “Doorschakelen aan- en uitzetten is gratis. Je betaalt de gesprekskosten van je mobiel naar het toestel waar het naar doorgeschakeld is.” Nou is mijn vraag: wat zijn die gesprekskosten dan? Ik heb een bundel met daarin onbeperkt bellen. Betekent dit dat er in feite geen extra kosten worden berekend voor het doorschakelen? Of gelden hiervoor de heel hoge tarieven voor buiten de bundel?

icon

Beste antwoord door RicoK 8 June 2021, 10:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@cherrypie Leuke vraag.

De dienst/service an-sich is gratis, maar inderdaad er worden wel gesprekskosten in rekening gebracht wat ook niet gek is natuurlijk, want de ontvanger leidt het ‘gesprek om’. Voor zover mij bekend worden hiervoor de reguliere gesprekskosten in rekening gebracht en ik kan mij niet anders voorstellen dat je bij bellen onbeperkt dan ook geen ‘buiten-de-bundel-kosten’ in rekening gebracht gaat krijgen.

Maar laten we even afwachten wat een Moderator (= Simyo medewerker) hiervan kan zeggen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Cherrypie,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Wat RicoK aangeeft klopt! Zolang je genoeg belminuten hebt, worden er geen "extra" kosten berekend. De kosten waarover gesproken word gaat dus over de belminuten die je inlevert. Ik hoop dat het zo duidelijk is maar mocht je nog vragen hebben laat het dan vooral weten!

 

Thanks RicoK voor je snelle en correcte antwoord! :blush:

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hartelijk dank voor jullie antwoorden! Fijn dat het bij een onbeperkte belbundel niet tot extra kosten leidt. :grinning:

Reputatie 7
Badge +9

Hartelijk dank voor jullie antwoorden! Fijn dat het bij een onbeperkte belbundel niet tot extra kosten leidt. :grinning:


Het komt er op neemt dat je het moet zien als dat bij doorschakelen, het net zoveel kost als dat jij zelf zou bellen naar het nummer waarnaar je doorstuurt.

Je kunt in principe ook met een onbeperkt bundel kosten krijgen als je bijvoorbeeld naar een servicenummer zou doorschakelen. Maar normaal gesproken doe je dat niet en schakel je door naar een andere mobiel.

Reageer