Ik heb een Galaxy S3 en had voorheen een KPN abonnement hierop. Prima bereik binnenshuis.
Nu overgestapt naar Simyo en helaas veel problemen met de bereikbaarheid. Als ik al bereik heb binnenshuis, dan is dat maar 1 streepje.
Hoe kan dit? Jullie geven aan dat jullie op het KPN netwerk draaien, maar als ik het vergelijk met mijn 3 tot 4 (volledige) streepjes ontvangst met mijn oude KPN abonnement in hetzelfde toestel, dan kan ik mij echt niet voorstellen dat dit gelijk is.
Tevens voor mijn man hetzelfde probleem. En hij heeft een Galaxy S advance. Had ook een KPN abonnement met volledige bereik binnenshuis en nu met Simyo met heel veel mazzel 1 streepje.
Het lijkt wel alsof Simyo een lagere prioriteit krijgt binnen het netwerk van de KPN. Zo kan ik ook wel vertellen dat ik op het KPN netwerk opereer natuurlijk.
Graag een uitleg en nog liever een oplossing, want wij zijn nu erg vaak niet bereikbaar en daarvoor heb ik natuurlijk geen mobiel. Dan kan ik wel weer terug naar de ouderwetse bedrade telefoontoestellen.
Groet,
Yvette
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie