.

Beantwoord

Belstatus/ minuten afronden

  • 27 June 2013
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Ik hou goed mijn bel bundel in de gaten om zo geen extra kosten te krijgen. Toch heb ik afgelopen 2 maanden buiten mijn bundel gebeld! Terwijl ik dus goed bijhouden wat ik nog over heb.. Ik heb net gebeld, dit kan te maken hebben met het dus afronden van de belminuten die je maakt... Maar blijkbaar wordt dit niet goed in de status van je bundel verwerkt... Zeer hinderlijk dit..
Toch begrijp ik het niet, 300 belminuten is toch garantie voor 5 uur (5x60 is 300 minuten) bellen? Daar zit in in totaal dan met ong 8 minuten overheen als ik mijn factuur moet geloven..
icon

Beste antwoord door Alex 2 July 2013, 14:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Daantjuh,

Allereerst excuses voor mijn late reactie. De status van je bundel houdt rekening met de afronding op hele minuten. Wel wordt het verbruik met een vertraging verwerkt. Het komt dus voor dat het verbruik van vandaag de volgende dag wordt verwerkt.

300 minuten is niet hetzelfde als 5 uur bellen, want je zal rekening moeten houden met de afronding op hele minuten. Een gesprek van 10 sec. wordt berekend als een hele minuut. In mei heb je bijvoorbeeld 339 bel/sms minuten verbruikt.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer