.

Beantwoord

belplafond instellen

  • 17 January 2013
  • 13 reacties
  • 1428 Bekeken

Badge
is het mogelijk een belplafond in te stellen op een abo, dit om te voorkomen dat er buiten de bundel gebeld wordt?
icon

Beste antwoord door Alex 18 January 2013, 10:17

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge
vraag al beantwoord via "gerelateerde topics". Vreemd dat de zoekfunctie geen resultaten opleverd.
kan op slot
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum rogerE,

Het is niet mogelijk om een belplafond in te stellen. Ik laat het topic even open zodat andere bezoekers het antwoord op de vraag ook kunnen lezen.

Groetjes,

Alex
Hoi,

Jammer dat er geen bundel ingesteld kan worden. Heb 2 opgroeiende tieners die tja toch niet rijp zijn om hun belbundel in de gaten te houden zullen we maar zeggen. ( Dan is het fijn dat ik als ouder die kan instellen, ben diegene die de factuur moet betalen).
Ik las dat als er afwijkende data verbruik is het geblokkeerd wordt totdat het betaald is, zoiets zou toch ook mogelijk zijn bij een te hoog verbruik van beltegoed..??

MVG Chupi 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum chupi,

Wanneer er sprake is van hoogverbruik wordt de aansluiting door het systeem geblokkeerd. Dit geldt voor zowel bel/sms als data.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Als ik dus een medewerker van Simyo zou zijn zou ik dit punt direct noteren en intern indienen als toekomstig verbeterpunt. Wanneer Simyo actief met verzoeken en klachten omgaat kan het aantal klanten nog veel verder stijgen. Dit is wat mobiele bellers willen:

- lage prijzen (Simyo presteert keurig)
- kwaliteit (Simyo presteert zeer goed)
- maximale controle over verbruik (Simyo presteert matig tot slecht)
- flexibiliteit (Simyo presteert keurig)

Wat in de nabije toekomst het overwegen waard is, is de internetsnelheid te gaan verhogen. NL zal binnenkort met 4G kennis gaan maken. Simyo biedt nu (gemiddeld) 2 Mb downloadsnelheid aan. Dit mag best 4 Mb worden als de rest van NL straks met pakhembeet 20 Mb over het net surft. Het verschil wordt anders wel erg groot.
Reputatie 2
Badge +1
Hey KPNfreak,

Wij zullen de drempel tot het controleren van het verbruik van onze klanten gaan verkleinen door de app die er op korte termijn aan komt.

Zodra wij meer informatie hebben over onze toekomst met betrekking tot 4g zullen wij uiteraard onze internetsnelheden heroverwegen.
Reputatie 1
Badge +2
Ok! Was verrast door bericht dat de Simyo app er nu dan toch echt aan zit te komen. Weer een verbetering 😉
Iets als een belplafond zou ik ook wel heel erg handig vinden. Ik ben nu zelf beller bij Symio en dat bevalt prima. Mijn jongste dochter gaat volgend jaar naar de brugklas en krijg in eerste instantie een belbudget waar ze zich mee moet redden. Als ik nou in kon stellen dat je gewoon niet meer kan bellen wanneer je belminuten op zijn, dan zou ik vanavond nog een abonnement voor haar afsluiten. 

Ik heb al gelezen dat bij een hoog verbruik je nummer automatisch wordt geblokkeerd, maar dan ben je al een kleine honderd euro verder en daar word ik niet blij van. Bij Simpel hebben ze wel zoiets, alleen kun je daar niet alles uit 1 bundel doen. Ik denk dat Symio hier een pracht van een kans heeft. (hint)
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum PatrickT,

Ik snap je punt. Simyo richt zich echter niet echt op de doelgroep jongeren. Uiteraard is het een mooie optie, maar hiermee ga je wel een hele andere kant op. Dit punt zal echter wel besproken worden.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Ouders (volwassenen) die abonnementen voor hun pubers willen afsluiten lijken mij (ook) een uitstekende doelgroep.. 😉 Stel introduceren van die plafonds zou ik zeggen. Je blaast als Simyo zijnde Simpel zo weg...
Badge +1
Heb bij simpel gezeten had daar voor de kids ook belplafon de enige reden dat ik overgestapt ben naar simyo is de prijs, grote belbundel en de mogelijk voor een Blackberry bundel dit bood simpel niet, heb tot nu toe geen spijt van de overstap naar simyo
Badge
Dan ben ik wel heel erg nieuwsgierig wat dan WEL de doelgroep is van Simyo want met goedkope sim-only ben je wel een erg aantrekkelijke aanbieder voor jongeren lijkt mij...
Reputatie 5
Badge +10
Niets is uitgesloten, maar Simyo is een merk van KPN. En KPN heeft meerdere merken (Hi, Telfort etc.) met allen een eigen doelgroep. De abonnementen + diensten worden hierop aangepast.

Reageer