.

Beantwoord

Bellimiet instellen bij een bundel?

  • 19 June 2012
  • 4 reacties
  • 949 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Is het mogelijk om via Mijnsimyo een bellimiet in te stellen, ook als ik gebruik maak van een bundel? (om te voorkomen dat ik teveel buiten de bundel bel)
icon

Beste antwoord door Alex 22 June 2012, 11:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Nee dat kan niet.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Em12,

Zoals Dennis hierboven aangeeft is het niet mogelijk om een belplafond in te stellen. We raden je aan om je verbruik in de gaten te houden via je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex
Het zou voor mij als ouder voor mijn minderjarige dochter prettig zijn om voor de rest van de maand via mijn simyo tijdelijk tot de nieuwe maand de uitgaande gesprekken te blokeren. Dit ook voor data gebruik. Het is nu niet mogelijk. Dat weet ik. Het is een signaal van meerder simyo klanten. Willen jullie van simyo dit bespreekbaar maken tijdens de vergaderingen? Hiermee zijn meer (potentiele) klanten geholpen.....

Gr. Meedenker.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Meedenker,

Bedankt voor je tip. Je kunt de optie 'internet op je mobiel/mms' vanaf je persoonlijke pagina uit zetten. Daarnaast kun je uitgaande oproepen blokkeren vanaf je toestel. Dit is namelijk ook een toestel instelling. Technisch gezien is jouw verzoek een lastig verhaal, omdat je daarmee alle uitgaande oproepen op afstand niet mogelijk maakt. Daarmee blokkeer je dus ook het bellen naar noodnummers. Vanaf je toestel is het (de)blokkeren van uitgaande oproepen veel sneller te regelen.

Groetjes,

Alex

Reageer