.

Beantwoord

Belbundel te snel op, kan ik iets extra's aanschaffen voor deze maand?

  • 7 December 2015
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Mijn sms-/belbundel van december is aan het begin van deze maand (in één week) opgeraakt. Ik heb nu mijn bundel gewijzigd in 'onbeperkt sms', maar ik kan nu dus niet meer bellen zonder buiten de bundel te gaan.

Is het mogelijk om iets extra's voor de maand december aan te schaffen zodat het bellen voor mij niet zo duur is?
icon

Beste antwoord door Naomi 8 December 2015, 11:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi henrike, welkom op het Simyo forum!

Ik vind het jammer dat het zo snel is gegaan. Door een paar lange telefoongesprekken is je belbundel met 300 belminuten gauw opgegaan. Je kunt voor deze maand geen extra belminuten bijkopen. Het is dus verstandig dat je een SMS Onbeperkt Bundel hebt aangevraagd.
Ik raad je aan om het deze maand even in de gaten te houden. Als je vaker meer belminuten nodig hebt, dan kun je je belbundel ook verhogen voor 1 januari 2016 ;)

Heb je nog vragen?
Bedankt voor uw reactie. Ik heb geen verdere vragen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henrike,

Graag gedaan namens Naomi 🙂

Mocht je onze hulp toch nog nodig hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela
Beste Angela,
Is het nog steeds niet mogelijk om minuten bij te kopen? Ik moet zeggen dat ik dit wel slechte service vindt, omdat ik wel onbeperkt MB's bij kan kopen. Het liefst had ik hier even over gebeld maar daar ga ik mijn vier resterende minuten liever niet aan verspillen... Is er een reden dat dit niet mogelijk is?
Groetjes, Rosan
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rosan,

Welkom op het forum.

Het is helaas nog niet mogelijk om belminuten bij te kopen. Jammer dat je het slechte service vind. Ik zal in ieder geval laten weten dat hier vraag naar is!

Nog even iets anders, als je met 1200 belt naar Simyo, dan kost het je geen belminuten. Dat je het weet voor de volgende keer ;)

Groetjes,
Caspar

Reageer