.

Beantwoord

Anonieme nummers

  • 14 March 2014
  • 5 reacties
  • 1844 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Weet iemand of er een mogelijkheid is om anonieme nummers te achterhalen. Ik word nl. sinds vorige week steeds gebeld door een anoniem nummer. Na opnemen wordt er niets gezegd en dat wordt toch een beetje vervelend.

Groet,
Wilma
icon

Beste antwoord door Alex 15 March 2014, 13:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
goedemiddag 

ik word al een aantal dagen elkaaer keer prive gebeld en er word niks gezegt en dan daarna word er opgehangen. ik vind dit heel vervelend. 

wat kan er aan gedaan worden. 

met vriendelijke groet

Barbera Water


Hoi dolfin118,

Welkom op het forum :)

Ik snap dat dat erg vervelend is ja. Gelukkig kunnen wij daar wel wat aan doen 🙂

Zoals Alex in dit topic al heeft aangegeven, hebben wij tien verschillende datums en tijdstippen nodig van ontvangen gesprekken. Dat moeten dan gesprekken zijn waarbij er daadwerkelijk verbinding is geweest. Je hoeft natuurlijk geen gesprek te voeren met die persoon, maar je zult dus wel moeten opnemen.

Als je de gegevens hebt verzamelt, spelen wij die door naar de netwerkbeheerder. Zij geven de veroorzaker van de overlast een waarschuwing. In de meeste gevallen stopt het bellen dan gelukkig. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan wederom contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat er verdere stappen ondernomen worden om de overlast te stoppen.

Je kunt de verzamelde gegevens sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
goedemiddag 

ik word al een aantal dagen elkaaer keer prive gebeld en er word niks gezegt en dan daarna word er opgehangen. ik vind dit heel vervelend. 

wat kan er aan gedaan worden. 

met vriendelijke groet

Barbera Water
Badge +8
Hoi WilmaK,

Ok, dan horen we het van je, als het weer gebeurt. Maar we duimen natuurlijk voor je, dat het hierbij blijft :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo Alex, bedankt voor de reactie. Het kan zijn dat het een reclame-actie is geweest, waarbij men te ongeduldig was. Mocht het hierna nog niet afgelopen zijn, dan zal ik je raad zeker opvolgen.
Nogmaals bedankt.
Groet, Wilma
Reputatie 5
Badge +10
Hoi WilmaK,

Bedankt voor je berichtje 🙂. Deze gegevens kan ik helaas niet voor je achterhalen uit ons systeem. Dat zou niet mogen. Maar het is wel heel vervelend als je steeds door anonieme nummers wordt gebeld 😞. Wij kunnen wel een melding laten maken door de provider waarvan het nummer afkomstig is. We hebben hiervoor 10 contactmomenten nodig van wanneer je gebeld bent. We kunnen dan een onderzoek in laten stellen en melding maken bij de betreffende provider. Zij zullen dan een bericht naar die persoon sturen.

Mocht je willen dat we dit voor je doen, wil ik je vragen een email te sturen met daarin de 10 contactmomenten.

Als het heel erg hinderlijk wordt, zou je ook contact kunnen opnemen met de politie.

Laat je even weten wat we voor je kunnen doen?

Groetjes,

Alex

Reageer