.

Beantwoord

Annonieme beller. Wat kan ik hier tegen doen?

  • 30 April 2014
  • 5 reacties
  • 526 Bekeken

Hoi, ik word al enkele maanden en soms zelfs meermalen per dag gebeld door een annonieme beller.
Ik hoef jullie niet te vertellen hoe vervelend dit is.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg, zodat het bellen gestopt kan worden?

Al;vast bedankt voor jullie reactie's!
icon

Beste antwoord door Alex 1 May 2014, 17:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Kun je niet veel tegen doen. Misschien een keer opnemen om te kijken wie/wat het is?
Hallo kacheltjes.

Wat mogelijk is ligt aan de soort telefoon die je hebt.
Bij een smartphone met touchscreen, bijvoorbeeld Android (Samsung) kun je apps gebruiken uit google play.
Zoek maar eens op call blocker. (te downloaden via wifi of mobiel data.)

Dan krijgen bellers met een privenummer je voicemail.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kacheltjes,

Welkom op het Simyo forum 🙂.

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je wordt lastig gevallen. Helaas kan Simyo daar niet direct heel veel aan doen. Je kunt wel tien verschillende gesprekken en/ of ontvangen SMS-berichten verzamelen. Deze lijst kun je per e-mail sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].

We hebben dan wel echt ontvangen gesprekken nodig, want alleen dan is er sprake van een verbinding. Dat geldt bijvoorbeeld niet voor een gemiste oproep.

Als we de gegevens hebben ontvangen, nemen wij contact op met de provider waar het telefoonnummer van degene die je lastig valt vandaan komt. Hij/zij zal dan een bericht van de provider krijgen met het verzoek hiermee op te houden. Als het blijft aanhouden, kun je dit opnieuw melden en dan zal de provider verdere stappen ondernemen tegen die persoon. Dit kan dus best enige tijd kosten. Daarom kun je er ook voor kiezen om een ander telefoonnummer bij ons te nemen. Als je dat wilt, kun je dat ook hier laten weten 🙂.

De tips van Friesian zijn ook een optie. Bedankt daarvoor Friesian!

Laat je even weten wat ik voor je kan betekenen?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex.

Een tip voor jou.
Lees dit even goed door.....

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je wordt lastig gevallen. Helaas kan Simyo daar direct heel veel aan doen. 😕

Echt? Helaas?

Groet,
Friesian
Reputatie 2
Badge +6
Hallo Alex.

Een tip voor jou.
Lees dit even goed door.....

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je wordt lastig gevallen. Helaas kan Simyo daar direct heel veel aan doen. 😕

Echt? Helaas?

Groet,
Friesian


Hoi Friesian,

Bedankt voor je oplettendheid 🙂 Ik heb het aangepast in het bericht!

Reageer