.

Beantwoord

afgesloten om administratieve reden?

  • 2 July 2012
  • 7 reacties
  • 276 Bekeken

Badge
Afgelopen vrijdag heeft Simyo mijn rekening belast voor de kosten over de maand mei. Helaas nog niet zichtbaar in mijn Simyo. Mijn telefoon is echter om administratieve reden geblokkeerd.

Telefonisch is simyo niet te bereiken alle medewerkers zijn in gesprek (ik denk met elkaar).
icon

Beste antwoord door ..Dennis.. 2 July 2012, 15:18

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Gewoon op tijd betalen dan heb je dit probleem ook niet
Badge
Gewoon op tijd betalen dan heb je dit probleem ook niet


Dennis, Als je alles had gelezen had je gezien dat ik had gemeld dat mijn rekening afgelopen vrijdag (automatisch is belast.
Rob
Badge
Je wordt niet zo maar afgesloten
Badge +3
Nou ik zit hier pas bij en heb alleen nog maar entreekosten betaald ook automatisch, maar ook op mijn simyo is dat ook niet zichtbaar(gelukkig heb ik mijn bankafschrift)
Ik zou vandaag worden aangesloten en wacht al de hele dag onbereikbaar voor iedereen, ja wel een tijdelijk nummer waar ik knap mee lastig gevallen wordt door vreemden.
Succes!
Badge
Nou ik zit hier pas bij en heb alleen nog maar entreekosten betaald ook automatisch, maar ook op mijn simyo is dat ook niet zichtbaar(gelukkig heb ik mijn bankafschrift) Ik zou vandaag worden aangesloten en wacht al de hele dag onbereikbaar voor iedereen, ja wel een tijdelijk nummer waar ik knap mee lastig gevallen wordt door vreemden. Succes!


Hoi Carla,

Mijn tijdelijke nummer doet het niet meer en mijn eigen nummer ook niet, diverse keren geprobeerd met Simyo te bellen maar je krijgt alleen de melding dat ze het zo druk hebben. Is natuurlijk nietzo gek als ze telefoons zomaar afsluiten dan gaan er mensen bellen om weer aangesloten te worden 
Badge
Je wordt niet zo maar afgesloten


Nee, maar het zo wel aardig zijn als je te weten kan komen waarom je wordt afgesloten. Het niet betalen zal het niet zijn als je bedragen automatisch laat incasseren (en voldoende geld op je rekening hebt staan)
Reputatie 5
Badge +10
Nou ik zit hier pas bij en heb alleen nog maar entreekosten betaald ook automatisch, maar ook op mijn simyo is dat ook niet zichtbaar(gelukkig heb ik mijn bankafschrift)
Ik zou vandaag worden aangesloten en wacht al de hele dag onbereikbaar voor iedereen, ja wel een tijdelijk nummer waar ik knap mee lastig gevallen wordt door vreemden.
Succes!


Volgens onze gegevens is je telefoonnummer succesvol overgezet en kun je ook gebruik maken van de aansluiting. Indien dit niet het geval is, horen wij dit graag van je.

Nee, maar het zo wel aardig zijn als je te weten kan komen waarom je wordt afgesloten. Het niet betalen zal het niet zijn als je bedragen automatisch laat incasseren (en voldoende geld op je rekening hebt staan)

Hoi robhebbes,

Je bent niet afgesloten omdat je een rekening niet hebt betaald. We zien dat je aansluiting inmiddels weer werkt gezien je verbruik. Is hiermee je probleem opgelost?

Reageer