.

Vraag

administratieve blokkade

  • 25 May 2012
  • 7 reacties
  • 1282 Bekeken

Badge
Beste simyo lui.
Ik heb laatst een abbonement afgesloten met nummer behoud. Deze heb ik vandaag geactiveerd rond kwart voor 11 's ochtens. Als ik nu probeer te bellen hoor ik nog steeds de computer stem: uw nummer is om administratieve redenen afgesloten blablabla. Ik heb even op het forum gekeken en nou blijkt uit VELE andere topics dat jullie even mijn simkaart opnieuw op het netwerk moeten aanmelden. Zouden jullie dit ook even bij mij kunnen doen.

M.V.G. Jelle borgonje

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jelleb,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld. Wij verzoeken je het toestel volledig uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.

Graag vernemen we of het probleem hierna is opgelost.

Groetjes,

Manisha
Hallo simyo people,


ik heb sinds afgelopen nacht een ongeldige simkaart, kunnen jullie hier iets aan doen!? want ik vind dit heel vervelend



mvr esmee
Reputatie 5
Badge +10
Hoi esmm,

Ik zie dat je een vervangende simkaart hebt aangevraagd en dat deze inmiddels werkt. Is hiermee je probleem opgelost?

Groetjes,

Alex
Mijn abonnement is om administratieve redenen afgesloten terwijl ik in het buitenland was. dit kwam omdat de rening te hoog opliep.
Om mijn telefoon weer in werking te stellen moest ik een voorschot betalen. iets wat direct door mij is gedaan.

Toch wacht ik na de betaling  al meer dan een week op het feit dat ik nog steeds niet met mijn telefoon kan bellen. 
Contact met de klantenservice lijkt onmogelijk na meerder keren te hebben gebeld en ontzettend lang te hebben gewacht.

Tsja wat moet ik hier nou mee doen ?
Badge +6
Beste Robbedoes,

Welkom op het forum van Simyo!
Om je aansluiting te kunnen deblokkeren ontvangen wij graag een betaalbewijs. Je kan het betaalbewijs e-mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha. Wanneer ik de e-mail heb ontvangen zal ik je aansluiting laten deblokkeren door de financiële afdeling.
Badge
Beste Robbedoes,

Welkom op het forum van Simyo!
Om je aansluiting te kunnen deblokkeren ontvangen wij graag een betaalbewijs. Je kan het betaalbewijs e-mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha. Wanneer ik de e-mail heb ontvangen zal ik je aansluiting laten deblokkeren door de financiële afdeling.


graag zou ik mijn aansluiting vandaag gedeblokkeerd zien, zou u dit kunnen regelen, ik weet dat dit met 1 druk op een knop gebeurd is,  ik heb t betalingsbewijs gestuurd, en maandag is door de finaciele afdeling toegezegt dat ik weer aangesloten zou worden, maar tot op heden niets,  wat ik erg vervelend vind daar ik hem nodig heb voor mijn werk

graag zsm je reactie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Omdat je eerder vorige week een eigen topic hebt geopend over je aansluiting, heb ik je vraag in jouw topic beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer