.

Vraag

Activatie niet goed doorgekomen.

  • 4 June 2012
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik moet per direct bellen en heb snel mijn simyo geactiveerd, maar ik hoor "om administratieve redenen is deze aansluiting afgesloten." Uitermate vervelend aangezien ik de activatie zojuist heb uitgevoerd en het activatiescherm nergens meer te vinden is.
Ik las op het forum dat dit ook handmatig vanaf simyo's kant kan gebeuren. Kan dit voor mijn nummer direct geregeld worden? Ik zou jullie bellen, maar dit is mijn enige telefoonaansluiting op het moment, en ik kan dus niet bellen.
Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kdj,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van de aansluiting. Kunnen we er van uitgaan dat het is opgelost?

Groetjes,

Alex

Reageer