.

Beantwoord

Abonnement uitgeschakeld

  • 1 February 2013
  • 6 reacties
  • 450 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 13 reacties
Hallo,

Om voor mij compleet onduidelijke redenen is mijn abonnement uitgeschakeld, waardoor ik niet meer kan bellen en internetten.
Als ik probeer te bellen krijg ik de melding dat dit om administratieve redenen is gebeurd.
Ik zit nu een paar weken bij simyo en dit is nou niet echt een lekker begin...

Heeft u een oplossing??

Bedankt,

Gijs
icon

Beste antwoord door Alex 6 February 2013, 13:45

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Waarschijnlijk hoogverbruik
Verwaarloosbaar aantal minuten gebeld, verwaarloosbaar aantal smsjes gestuurd en pakkummmmbeet 200mb over mijn limiet heen gegaan. Moet daarvoor mijn volledige abonnement maar afgesloten worden?

Overigens vind ik de oorzaak van de overschrijding op zn minst merkwaardig, maar dat is een andere discussie.
Reputatie 4
Badge +8
Verwaarloosbaar aantal minuten gebeld, verwaarloosbaar aantal smsjes gestuurd en pakkummmmbeet 200mb over mijn limiet heen gegaan. Moet daarvoor mijn volledige abonnement maar afgesloten worden?

Overigens vind ik de oorzaak van de overschrijding op zn minst merkwaardig, maar dat is een andere discussie.


????? verwaarloosbaar bericht !!!!!!
🙂
Verklaar je nader.
Reputatie 1
Badge +2
Die "pakkummmmbeet 200mb" kan wel de oorzaak zijn van de afsluiting.

Uit de voorwaarden:
Bij een verbruik van meer dan € 75,- per dag of meer dan €250,- per week wordt je aansluiting geblokkeerd. Je kunt je aansluiting weer activeren door een tussentijdse betaling te doen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gjwn,

Je aansluiting is inderdaad geblokkeerd wegens hoogverbruik. In het topic over hoogverbruik staat aangegeven wat je moet doen om de aansluiting weer te laten herstellen.

Bedankt voor het meedenken Erickiel, koorelle2 en Gogol.

Groetjes,

Alex

Reageer