.

Vraag

Aansluiting om adminitratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 3 July 2012
  • 6 reacties
  • 534 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,

Gister is mijn nummer met nummerbehoud overgezet naar mijn simyo simkaart.
Het probleem is dat ik nog niet kan bellen/smsen enz. Mijn aansluiting is om adminitratieve redenen buiten gebruik gesteld. De simkaart heb ik een maand geleden al geactiveerd. Kan iemand dit oplossen?

alvast bedankt!

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste L.S,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem staan er geen blokkades op het netwerk. Wij hebben voor de zekerheid je Simyo simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om de telefoon uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Badge
kan iemand mij ook helpen PLZ?? kan nog steeds niet bellen, heb er wel een tientje opgegooid!!!
Badge
***! ben nu echt pissig aant worden!!!kan nog steeds niet bellen!!wie kan mij nou helpen!?!?!
Badge
Gewoon even bellen met 0800-0232300

Hieronder het telefonische keuzemenu van de klantenservice.
 

TOETS 1 VOOR VRAAG OVER BESTELLING| DE LEVERING VAN SIMYO STARTPAKKET | OF AANVRAAG NUMMERBEHOUD

Toets 1 — voor vragen over een bestellingen of de levering van het simyostartpakket
Toets 2 — voor vragen over uw aanvraag van nummerbehoud

TOETS 2 VOOR VRAAG OVER UW FACTUUR | UW SIMYO-ABONNEMENT | OF DE MAANDELIJKSE BUNDEL

Toets 1 — voor vragen over uw factuur
Toets 2 — voor vragen over een betalingsachterstand of incassobrief
Toets 3 — voor overige vragen

TOETS 3 VOOR VRAGEN OVER INTERNET OP UW MOBIEL EN OVERIGE INSTELLINGEN

TOETS 4 VOOR BLOKKEREN SIMKAART OF EEN VERVANGENDE SIMKAART AANVRAGEN OF ACTIVEREN
Badge
Beste L.S,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem staan er geen blokkades op het netwerk. Wij hebben voor de zekerheid je Simyo simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om de telefoon uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha


Hoi Manisha,

Het probleem is verholpen, bedankt 🙂
Reputatie 5
Badge +10
***! ben nu echt pissig aant worden!!!kan nog steeds niet bellen!!wie kan mij nou helpen!?!?!

Hoi nikkieris,

Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Excuses indien we je niet snel genoeg hebben kunnen helpen.

Groetjes,

Alex

Reageer