.

Beantwoord

Aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 16 March 2013
  • 8 reacties
  • 562 Bekeken

Hallo,

Waarom kan ik helemaal niets meer, niet bellen niet internetten niks met mijn telefoon.

Aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld wordt er gezegd. Maar alles is altijd op tijd betaald al jaren. Geen factuur gemist.

Nu kan ik heel t weekend niks met mijn telefoon, want simyo is gesloten in het weekend dus ik kan niemans spreken.

Graag zo snel mogelijk reactie want dit kan echt niet.

Groeten,
icon

Beste antwoord door Alex 18 March 2013, 16:54

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

8 reacties

Probeer al vanaf gisteren contact met simyo te krijgen, graag wat service !

Er is in het weekend geen nummer wat gebeld kan worden. Dus moet ik wachten tot er wordt gereageerd hier !!!!
Reputatie 7
Mijn ervaring is dat op zaterdagmorgen nog wel eens een moderator aanwezig is op het forum. Verder is Simyo inderdaad in het weekend moeilijk tot niet bereikbaar.

Heb je je Mijn Simyo al eens gechecked? Dan kun je zien of misschien je verbruik niet buiten proportioneel is.

Verder zal je helaas niets anders resten dan te wachten tot maandag. Succes!
Hallo

Ja, mijn simyo is gechecked. Niet over de minuten heen, ook niet dataverbruik.
Alle telefoon opties uitgeprobeerd, inclusief kaart erin en eruit.
Alle rekeningen zijn op tijd betaald. In alle jaren nooit een betalingsachterstand gehad.

Gisteren avond belde ik naar iemand, werd niet opgenomen 1 minuut later wilde ik nog een keer bellen, lukte niet. niks werkt, geen bellen, geen internet.

Ik ben hele tijd hier op het forum aan het wachten op reactie, maar dat krijg ik niet van de moderators. Waardeloos is dit. Ik heb een goedkope telefoon en beltegoed moeten kopen.

Kan toch niet dat een provider niet gebeld kan worden om problemen op te lossen !!!!!!!!!!!
Reputatie 7
Heb dit topic al eens gechecked? (g)Eén van deze punten wellicht op jouw situatie van toepassing?

Ik kan wel ergens met je meegaan dat het niet meer kan dat een provider niet (meer) gebeld kan worden. Echter, vergeet niet dat Simyo een erg voordelige provider is en dat dit ergens vandaan moet komen! De vergelijkbare provider Ben is ook niet bereikbaar in het weekend. Maar wij hebben dan nog het forum...
😛
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mustafa,

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Ook zie ik dat mijn collega contact heeft gehad met de technische dienst hierover. Volgens onze gegevens heb je meer dan 1gb aan data verbruikt. Als ik je verbruik bekijk, heb je vooral op 14 en 15 maart veel data gebruikt. In dit topic kun je meer informatie vinden over hoe je met je toestel veel data kunt verbruiken.

Je bent uiteindelijk afgesloten wegens hoogverbruik. Je hebt per email bericht gehad met meer informatie en hoe je aansluiting weer kan worden geactiveerd.

Groetjes,

Alex
Geachte moderator,

Dit is geen oplossing. Ik heb contact gehad en heb nog steeds half contact met simyo omdat er storingen zijn bij simyo.

- streaming muziek/video
- downloading
- updates
- switch wifi naar Simyo netwerk

Al deze dingen waar je naar hebt verwezen gechekt en geen van allen is van toepassing.

Probeer dit niet persoonlijk op te vatten, maar fout ligt bij simyo. Ik ben niet op zoek naar een discussie maar naar een oplossing.
Al jaren gebruik ik mijn telefoon op dezelfde manier. Nergens overheen gegaan. En dan IN EEN KLAP om half 2 en dan de hele nacht en ochtend door tot aan de volgende dag, tijdens me werk, en tijdens mijn slaap, is er op een MYSTERIEUZE WIJZE op topsnelheid internet verbruikt van mijn telefoon.
Hoeveel updates moet mijn telefoon maken zonder dat ik dit doorheb ? En als dit echt t geval was dan was dit wel eerder gebeurd.


Op mijn verbruik zie ik telkens (waar het probleem begon op donderdag om half 2 in de nacht) : Internet gebruik (60001 kB)  en elke keer het bedrag van € 8,79 dag en nacht door ....tot het is opgelopen naar een bedrag van €  267,64



Ik wil even duidelijk maken dat ik dus absoluut niet zo veel heb geinternet op mijn toestel. Ik heb echt geen zin om dit met berekeningen en facturen te gaan proberen te bewijzen, wat blijkbaar heel moeilijk te doen is en waarschijnlijk niet eens rechtsgeldig.
Simyo, als er een fout of lek in jullie systeem zit, zouden jullie dat gewoon moeten kunnen zien, uitzoeken, achterhalen EN OPLOSSEN. want ik heb inmidels als vaste en betrouwbare klant al genoeg geleden zo.


Hopelijk kunnen ze bij de technici van simyo inmiddels achterhalen waar dit aan ligt en dit ZSM oplossen.


Groeten, 
Reputatie 7
Wat voor een toestel heb je? Bij een (modern) androidtoestel kun je zien of en welke app(s) zo ontzettend veel data hebben verstookt. Check dit eens aub!!
Badge +6
Geachte moderator,

Dit is geen oplossing. Ik heb contact gehad en heb nog steeds half contact met simyo omdat er storingen zijn bij simyo.

- streaming muziek/video
- downloading
- updates
- switch wifi naar Simyo netwerk

Al deze dingen waar je naar hebt verwezen gechekt en geen van allen is van toepassing.

Probeer dit niet persoonlijk op te vatten, maar fout ligt bij simyo. Ik ben niet op zoek naar een discussie maar naar een oplossing.
Al jaren gebruik ik mijn telefoon op dezelfde manier. Nergens overheen gegaan. En dan IN EEN KLAP om half 2 en dan de hele nacht en ochtend door tot aan de volgende dag, tijdens me werk, en tijdens mijn slaap, is er op een MYSTERIEUZE WIJZE op topsnelheid internet verbruikt van mijn telefoon.
Hoeveel updates moet mijn telefoon maken zonder dat ik dit doorheb ? En als dit echt t geval was dan was dit wel eerder gebeurd.


Op mijn verbruik zie ik telkens (waar het probleem begon op donderdag om half 2 in de nacht) : Internet gebruik (60001 kB)  en elke keer het bedrag van € 8,79 dag en nacht door ....tot het is opgelopen naar een bedrag van €  267,64



Ik wil even duidelijk maken dat ik dus absoluut niet zo veel heb geinternet op mijn toestel. Ik heb echt geen zin om dit met berekeningen en facturen te gaan proberen te bewijzen, wat blijkbaar heel moeilijk te doen is en waarschijnlijk niet eens rechtsgeldig.
Simyo, als er een fout of lek in jullie systeem zit, zouden jullie dat gewoon moeten kunnen zien, uitzoeken, achterhalen EN OPLOSSEN. want ik heb inmidels als vaste en betrouwbare klant al genoeg geleden zo.


Hopelijk kunnen ze bij de technici van simyo inmiddels achterhalen waar dit aan ligt en dit ZSM oplossen.


Groeten, 


Hoi Mustafa,

Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we dit topic sluiten. In het andere topic zullen we je vraag behandelen.