.

Beantwoord

Aansluiting om administratieve redenen afgesloten

  • 3 October 2012
  • 9 reacties
  • 639 Bekeken

Beste,

Vanmiddag wilde ik bellen en kreeg ik 'uw aansluiting is om administratieve reden afgesloten' te horen...hoe zit dit?

Groet, Dennis!
icon

Beste antwoord door Alex 4 October 2012, 14:35

Bekijk originele reactie

9 reacties

Zelfde probleem! Aansluiting om administratieve reden buiten gebruik! Help?! Ik heb t bellen nodig voor m'n werk!
HALLO?! Kan er iemand even de moeite nemen om te reageren?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Dennisvdv,

Je aansluiting is afgesloten wegens dit topic. Omdat het overzetten van je telefoonnummer per 5/10 plaats vindt, wordt voor je verbruik nu nog tegen het buiten de bundel tarief berekend. Ik heb je een email gestuurd over hoe je weer kan worden aangesloten.

Groetjes,

Alex
Alex bedankt,

Heb t volledige bedrag zojuist overgemaakt, vanaf wanneer kan ik weer bellen?
Badge +2
Beste Dennisvdv,

Wij verzoeken he ons te voorzien van een betaalbewijs in de vorm van een printscreen van de overboeking. Als wij dit binnen hebben zullen wij de aansluiting deblokkeren,

Groetjes,

Arie
Hallo Alex,
ik heb net 1 dag een abonnement en kon er even mee bellen, volgens mijn gegeven,kan ik niet zien of er betaald moet worden,ik heb nog genoeg bundel te goed.waar ligt het aan. hoor het graag.
natascha





Zelfde probleem! Aansluiting om administratieve reden buiten gebruik! Help?! Ik heb t bellen nodig voor m'n werk!
Reputatie 2
Badge +1
Hey marijnenarne,

Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Hey marijnenarne,

Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?


Op dit moment doe hij het weer.
maar ik heb dit al wel een paar keer geprobeert,in de afgelopen dagen.
wat is of was hier het probleem van,waarom gebeurt dit.
natascha
Badge +6
Op dit moment doe hij het weer.
maar ik heb dit al wel een paar keer geprobeert,in de afgelopen dagen.
wat is of was hier het probleem van,waarom gebeurt dit.
natascha


Beste Marijnearne,

Het is niet mogelijk voor Simyo om te achter halen wat het probleem is want wij hebben je simkaart niet. Raad je aan om je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen en dan te kijken of het probleem aanhoudt. Op deze manier kan je kijken of het probleem aan de simkaart ligt of aan het toestel.

Reageer