Zojuist heb ik mijn simkaart geactiveerd.
waarom doet mijn simyo-abbonement het nog niet? Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten...
mvg Paul Boddé
Beste Pbodde,
Welkom op het forum!
Zojuist hebben we de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel eenmaal uit te schakelen en opnieuw aan te zetten zodat de simkaart verbinding kan maken met het netwerk.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het forum!
Zojuist hebben we de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel eenmaal uit te schakelen en opnieuw aan te zetten zodat de simkaart verbinding kan maken met het netwerk.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.