.

Beantwoord

aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, wat kan ik doen?

  • 19 July 2021
  • 2 reacties
  • 430 Bekeken

Hallo,

Ik had geen beltegoed en dacht dat het daaraan lag, opgewaardeerd maar nog steeds niets ook na het aan en uitzetten van de telefoon krijg ik deze melding maar ik ben zelf wel te bellen op het nummer.
Kan iemand me helpen.

icon

Beste antwoord door Daisy 20 July 2021, 10:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi sbas1985,

 

Welkom op het simyo forum, goed dat je contact opneemt! 

 

Ik heb gelijk even de aansluiting bekeken en ik zie geen gekke dingen waarom het niet zou moeten werken. Werkt het misschien inmiddels al?

 

Thanks Groentjuh voor je snelle reactie!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Er zijn doorgaans 3 mogelijke oplossingen in deze situatie:

  1. Na het opwaarderen kan het soms nog heel even duren voordat de blokkade verdwijnt. Even geduld hebben is dan de oplossing. Inmiddels zou die tijd voorbij moeten zijn en zou het moeten werken.
  2. Soms helpt het ook om de mobiel te herstarten. Dan meld de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk en dat wil magisch ook nog wel eens net het duwtje zijn om van de blokkade af te komen.
  3. Mocht dat beiden niet geholpen hebben dan is waarschijnlijk een technisch probleempje opgetreden en een moderator moet even een klap op het systeem geven. In dat geval zal morgen een moderator de blokkade handmatig verwijderen.

Reageer