.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik wegens administratieve redenen

  • 1 September 2012
  • 33 reacties
  • 2336 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Als ik probeer te bellen krijg ik de melding "wegens administratieve redenen is uw aansluiting buiten gebruik" Ik had altijd een tring abonnement en heb dat vorige maand opgezegd en een nieuw xxl simyo abonnement genomen met nummer behoud. Begin augustus ontving ik mijn nieuwe simkaartje van simyo. Vanaf ca. 4 augustus was mijn oude nummer overgezet naar mijn huidige simyosimkaart. Gisteren kreeg ik een mail dat mijn abonnement was opgezegd per 1 sepember dat is dus vandaag! Gekke is dus dat het gaat om de opzegging van mijn Tringg-abonnement en niet mijn huidige simyo-abonnement. Wat is er aan de hand ???
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 13:21

Bekijk originele reactie

33 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum RJK,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen bevestigen of alles inmiddels naar behoren werkt?
Ik zit met hetzelfde probleem, mijn aansluiting is wegens administratieve redenen afgesloten. 
Kunnen jullie na kijken wat het probleem is?
Ik heb het bericht ontvangen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten. graag uw advies!
Badge +2
Beste SHWAN,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Caroline Bomers,

Ik heb je een privébericht gestuurd

Groetjes,

Arie
Mijn abonnement is om administratieve redenen afgesloten, er is beltegoed, aan/uit werkt niet, watis er aan de hand. Graag zsm een reactie, heb mijn telefoon dringend nodig vandaag. Bij voorbaat bedankt. Gr.
Goedemorgen medewerkers webcare,

Is het mogelijk dat iemand de moeite neemt om te reageren?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Robbie,

Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik zou je willen vragen om het toestel uit/aan te zetten. Vervolgens zou je aansluiting weer moeten werken. Kan je controleren of het is opgelost?

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Even de feiten op een rij:
- Simyo is telefonisch niet bereikbaar (een keuze van Simyo).
- Forumvragen worden niet binnen de gestelde tijd opgelost.
- urgente vragen worden niet (tijdig) gesignaleerd
- administratieve afsluitingen zijn aan de orde van de dag gelet op het aantal forum topics en hits via google.
- Wat blijft er dan nog over van klantenservice?

Dan de oplossing:
- Jij zegt dat je mijn probleem hebt opgelost.
- Leuk van je om dat te melden maar dat is niet zo! Een collega op twitter heeft het euvel aangepakt.

Conclusie:
Ik stap over naar een ander provider.

Groet,

Robbie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Robbie,

Jammer dat je over stapt naar een andere provider. Ik heb net als mijn collega je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik heb je vraag dus later gelezen dan mijn collega op Twitter. Excuses daarvoor.

Wanneer je als klant om administratieve redenen is afgesloten kan dit meerdere oorzaken hebben. In jouw geval ging het om een fout in ons systeem. Op het forum staat een topic met een overzicht van redenen waarom je aansluiting om administratieve redenen afgesloten kan zijn. In jouw geval was er sprake van een vertraagde verwerking van je opwaardering. Zie punt 2.

Groetjes,

Alex
Alex, zou je mij ook even uit de brand willen helpen?

Heb hetzelfde probleem en heb mijn telefoon hard nodig vandaag.

Alvast bedankt!

Groet,

Erik
Reputatie 2
Badge +1
Hey Telefonerik,

Voglens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Sinds vandaag krijg ik een melding .....wegens administratieve redenen......kunnen jullie me vertellen wat er aan de hand is?
Gr. Ron
Sinds vandaag krijg ik een melding .....wegens administratieve redenen......kunnen jullie me vertellen wat er aan de hand is?
Gr. Ron


Ik heb een uur geleden de klantenservice gesproken. Het probleem zou binnen 5 minuten hersteld worden. Nog steeds niet gebeurd. Inmiddels mijn telefoon al een paar keer uit en aan gezet. Wat nu?
Ook ik heb problemen met een blokkade om administratieve reden. Mijn abonnement is vandaag ingegaan.
Ik ben al de hele dag onbereikbaar en dat zijn jullie natuurlijk ook te vaak.

Ik heb een aantal dagen geleden een vraag ingestuurd (#290547). Ook daar is nog niet op gereageerd.

Graag even een reactie om dit z.s.m. op te lossen.
Badge +2
Beste Ronny10,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste R4yn0r,

Uit onze gegevens blijkt dat ook jij reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Beste lezer,

En ook ik ervaar het zelfde probleem.
Het meest rare is dat ik twee keer een half uur in de wacht heb gestaan en vervolgens wordt weggeklikt.

Kunnen jullie regelen dat z.s.m. mijn aansluiting gewoon werkt?

Groet, Rene
Ik heb hetzelfde probleem. Drie weken geleden kreeg ik deze boodschap bij het bellen voor het eerst. Nou ja, even wachten tot de opwaardering is verwerkt. Niet dus. Na een week een mailtje aan klantenservice gestuurd. Geen atwoorrd. Na een week herhaald. Toen een mailtje dat ze wegens grote drukte niet binnen 2 dagen konden antwoorden. Kan gebeuren. Maar het  is intussen al 2 weken na het eerste mailtje en er gebeurt niets. Zojuist maar weer via de site een boodschap gestuurd. Waar blijft antwoord van klantenSERVICE?
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij zsm helpen?

Mvg Harry
Hallo ik heb mijn rekening betaald 2dgn later kreeg ik een brief van een incasso bureau dat er een rekening open staat. nu ben ik bijna een week verder en is mijn tel nog steeds afgesloten terwijl de rekening wel betaald is. klantenservice is niet te bereiken. die incasso bureau ga ik niet betalen en al bijna een week afgesloten terwijl de rekening gewoon betaald is.als hij vandaag niet aangesloten wordt en het incasso bureau door jullie niet wordt gemeld dat deze betaald is dan ga ik naar opgelicht en kassa ik geef jullie tot vandaag om hem gewoon aan te sluiten indien de betaling al bijna een week geleden is en nu toch anderhand wel verwerkt is
Hier nog 1 zelfs incasso bureau kreeg ik een brief van terwijl hij daarvoor al betaald was en nu bijna een week afgesloten dat is toch niet normaal!als dit zo doorgaat en de klantenservice niet gewoon te bereiken is dan zeg ik volgende maand mijn abb op en ga ik er een zaak van maken bij opgelicht radar en denk dat er een hoop mensen met nij meegaan. waarom zijn jullie niet te bereiken worden de dagen dat ik onnodig afgesloten bent ook betaald aan mij.jullie verwachtten op tijd je geld ik verwacht dat ik weer gewoon netjes wordt aangesloten en het incasso bureau gemeld wordt dat de betaling gewoon binnen is maar jullie er een zooitje van maken dus aan jullie de keus
Graag reactie??? Heb nu weer brief van incasso bureau gekregen. heb halverwege nov mijn contract afgesloten en al een rekening van 64 euro terwijl hij halverwege de maand is gestart ik heb betaald betaalbewijs gestuurd dus snap niet wrom.jullie afsluiten en niet meer aansluiten
Hij is nu dubbelzijdig afgesloten hallo reactie graag
Het is toch schandalig dat jullie nergens op reageren. Wat een *** bedrijf zijn jullie tijd voor tros radar en opgelicht denk als ik alles zo leest er veel mensen met mij mee doen

Reageer