.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik gesteld

  • 31 October 2012
  • 9 reacties
  • 411 Bekeken

Gisteren is mijn telefoonnummer van KPN overgezet naar Simyo. Nu heb ik al anderhalve dag geen bereik. Als ik probeer te bellen krijg ik te horen:

Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Dit is natuurlijk niet prettig. Hoe lang kan dit duren?
icon

Beste antwoord door Alex 5 November 2012, 14:33

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik heb de telefoon al menigmaal herstart (inclusief het verwijderen van de batterij).Maar dit helpt niets. 
ook ik heb vandaag mijn symio kaart gekregen..ik kan hemniet gebruiken 
ook ik krijg steeds dat om administratieve reden hij het niet doet
weet ieman hier iets meer van 😕
Het begint nu bijzonder vervelend te worden, dit is dag 3 inmiddels dat ik niet kan bellen / gebeld worden, het is de enige telefoon die ik heb dus ik kan ook geen contact opnemen met de klantenservice. 

Ik heb ook een e-mailtje ontvangen dat mijn internetbundel per direct ingaat, maar ook deze werkt niet.

Gisteren heb ik ruim 3 uur de telefoon uit gehad (batterij ook verwijderd), ook dat mocht niet baten. 

Het zou wel prettig zijn als iemand kwam met een oplossing, want dit is een bijzonder vervelend begin van een nieuwe provider. Gelukkig is het abbonement maandelijks opzegbaar...
Hallo,

Ik ben nu al 6 dagen opeens niet meer bereikbaar en kan zelf ook niet bellen (als ik een nummer bel staat er, alleen noodoproepen). Ik heb mijn telefoon hard nodig, en vind dit dus heel vervelend. Verder heb ik geprobeerd te bellen met Simyo maar waarschijnlijk hebben ze daar geen of veel te weinig telefoonoperators. Ik heb nu 8 x gebeld en telkens 10 minuten gewacht maar er word niet opgenomen....

Wat moet ik nu??
ik heb dus wel gebeld..er is n storing geweest en om n uur of 4 moet ik weer kunnen bellen
ze kunnen (omdat ik nieuwe klant ben)..niet zo maar mijn kaart opnieuw activeren

zoals ik leez ben jijal bij symio zal dat bij jou dan toch wel kunnen

wat n ellende zeg..!!
Ja ben al een tijd bij Simyo maar vind dit toch wel erg vervelend. En helemaal dat er een probleem is en Simyo zelf niet bereikbaar is via telefoon!
Reputatie 5
Badge +10
Gisteren is mijn telefoonnummer van KPN overgezet naar Simyo. Nu heb ik al anderhalve dag geen bereik. Als ik probeer te bellen krijg ik te horen:

Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Dit is natuurlijk niet prettig. Hoe lang kan dit duren?


Welkom op het forum JoelPlender,

Klopt het dat je inmiddels gebruik kunt maken van onze simkaart? Ik zie namelijk dat ons systeem verbruik heeft geregistreerd. Ook voor internet.

ook ik heb vandaag mijn symio kaart gekregen..ik kan hemniet gebruiken
ook ik krijg steeds dat om administratieve reden hij het niet doet
weet ieman hier iets meer van 😕


Hoi ritam,

Ook jouw aansluiting lijkt te werken. Kun je dit beamen?

Ja ben al een tijd bij Simyo maar vind dit toch wel erg vervelend. En helemaal dat er een probleem is en Simyo zelf niet bereikbaar is via telefoon!

Hoi Sjakie,

Ik zie dat je een zelfde vraag hebt gesteld in dit topic. Moderator Arie heeft in ons systeem kunnen zien dat je gebruik kunt maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex
Gisteren is mijn telefoonnummer van KPN overgezet naar Simyo. Nu heb ik al anderhalve dag geen bereik. Als ik probeer te bellen krijg ik te horen:

Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Dit is natuurlijk niet prettig. Hoe lang kan dit duren?


Welkom op het forum JoelPlender,

Klopt het dat je inmiddels gebruik kunt maken van onze simkaart? Ik zie namelijk dat ons systeem verbruik heeft geregistreerd. Ook voor internet.

ook ik heb vandaag mijn symio kaart gekregen..ik kan hemniet gebruiken
ook ik krijg steeds dat om administratieve reden hij het niet doet
weet ieman hier iets meer van 😕


Hoi ritam,

Ook jouw aansluiting lijkt te werken. Kun je dit beamen?

Ja ben al een tijd bij Simyo maar vind dit toch wel erg vervelend. En helemaal dat er een probleem is en Simyo zelf niet bereikbaar is via telefoon!

Hoi Sjakie,

Ik zie dat je een zelfde vraag hebt gesteld in dit topic. Moderator Arie heeft in ons systeem kunnen zien dat je gebruik kunt maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex


ja, dit klopt. ik ben afgelopen zaterdag opnieuw aangemeld. na mn telefoon een haf uur uit te hebben gehad ben ik weer fatsoenlijk bereikbaar
Badge +2
Beste JoelPlender,

Fijn om te horen dat je probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer