Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Dit is natuurlijk niet prettig. Hoe lang kan dit duren?
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieGisteren is mijn telefoonnummer van KPN overgezet naar Simyo. Nu heb ik al anderhalve dag geen bereik. Als ik probeer te bellen krijg ik te horen:
Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Dit is natuurlijk niet prettig. Hoe lang kan dit duren?
Welkom op het forum JoelPlender,
Klopt het dat je inmiddels gebruik kunt maken van onze simkaart? Ik zie namelijk dat ons systeem verbruik heeft geregistreerd. Ook voor internet.
ook ik heb vandaag mijn symio kaart gekregen..ik kan hemniet gebruiken
ook ik krijg steeds dat om administratieve reden hij het niet doet
weet ieman hier iets meer van 😕
Hoi ritam,
Ook jouw aansluiting lijkt te werken. Kun je dit beamen?
Ja ben al een tijd bij Simyo maar vind dit toch wel erg vervelend. En helemaal dat er een probleem is en Simyo zelf niet bereikbaar is via telefoon!
Hoi Sjakie,
Ik zie dat je een zelfde vraag hebt gesteld in dit topic. Moderator Arie heeft in ons systeem kunnen zien dat je gebruik kunt maken van je aansluiting.
Groetjes,
Alex
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.