.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik

  • 31 October 2013
  • 5 reacties
  • 7809 Bekeken

Badge
Hallo, 
Ik heb gisteren een nieuwe simkaart geactiveerd (de oude was geblokkeerd wegens diefstal)
Echter krijg ik de volgende tekst wanneer ik probeer te bellen: "Uw aansluiting is om administratieve redenen geblokkeerd"
Hoe kan ik dit zsm regelen?! Ik heb vandaag namelijk een erg belangrijk telefonisch interview!!
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Alex 1 November 2013, 11:46

Welkom op het forum floorsint,



Wanneer je je simkaart hebt geblokkeerd wegens verlies/diefstal zal onze klantenservice de aansluiting moeten activeren. Leuk om te lezen dat je via Twitter snel bent geholpen :)



Bedankt voor de hulp Scotsman en RicoK



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als er haast bij is: bellen met de klantenservice! 0900-8090 (35 cent per gesprek).
Via dit forum duurt het langer.
Badge
Hoe kan ik bellen als mijn telefoon het niet doet!
Reputatie 7
Tsja, als je mobiel je enige telefoon is, wordt dit wel moeilijk ja. Maar heb je geen vaste telefoon in de buurt? Op je werk? Thuis?
Badge
Het werkt inmiddels! via twitter wordt er ook snel gereageerd!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum floorsint,

Wanneer je je simkaart hebt geblokkeerd wegens verlies/diefstal zal onze klantenservice de aansluiting moeten activeren. Leuk om te lezen dat je via Twitter snel bent geholpen :)

Bedankt voor de hulp Scotsman en RicoK

Groetjes,

Alex

Reageer